Bouwjaar | 03-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 52.580 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-438-FJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
€ 37.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 52.580 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-438-FJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tanghe Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrielaan 9 |
Postcode | 3925 BD |
Plaats | Scherpenzeel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52672600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tangheautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Aandrijving
Actieradius: 347 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 265/45 R23
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 490 x 194 x 162 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.345 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.040 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 71 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 57 km actieradius per uur, compleet vol in 19 uur en 43 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 384 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 13 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,461095100865 kWh/100km
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Audi E-tron Quattro Sportback S-Line: prijs is Excl. BTW |
In een kleurstelling welke wij nog niet eerder hadden, namelijk het felbegeerde Nardo Grey.
Een unieke kleur van Audi welke echt fantastisch staat op deze e-Tron i.c.m. de zwarte 23" velgen.
Alle accenten van deze Audi zijn Black Optiek (hoogglans zwart), dit geeft een schitterend geheel met de Nardo Grey lak welke deze e-Tron siert.
Een e-Tron waar vele opties zijn aangevinkt. Denk aan het Head Up, Adaptieve Cruise Control, dubbele laadpunten, akoestisch glas, etc. Het betreft werkelijk echt een bijzonder rijk uitgevoerde Audi e-Tron.
De combinatie zwart met de schitterende 23" hoogglans zwarte velgen maakt het hele plaatje compleet.
Bijtelling: 2021, dat betekent een bijzonder lange lage bijtelling (slechts 12%).
Let op: Prijs is Excl. BTW.
Fiscale waarde: EUR 66.149
Dealer Onderhouden
Aanwezige opties:
Interieur:
-2 AC laadpunten
-ACC / Adaptieve Cruise Control
-Akoestisch glas
-Ambienteverlichting Kontur Plus / Sfeerverlichting
-Audi Smartphone Interface (Apple Car Play / Android Auto )
-Audi Drive Select
-Audi Phone Box
-Audi Pre Sense
-Bang & Olufsen Sound
-Bedieningselement Glasoptiek incl. uitgebreide aluminium look
-Climate Control
-Comfortsleutel met sensorgestuurde achterklep
-DAB+
-Dashboard boven en interieurelementen in leder
-Draadloos telefoon opladen / inductieladen
-Elektrische achterklep
-Grootlichtassistent
-Half lederen bekleding met alcantara
-Head Up Display
-Instaplijsten met LED projectie
-Inductieladen smartphone (draadloos opladem)
-Interieurvoorverwarming / standkachel
-Keyless Entry
-Keyless go
-Lane Assist
-Lederen dashboard
-Lendensteun elektrisch verstelbaar
-Luchtvering
-Matrix koplampen
-Middenarmsteun voor comfortuitrusting
-Opberg- en bagageruimte pakket
-Remzadels oranje gespoten org. af-fabriek
-S-Line interieur
-Standkachel
-Stoelverwarming voor
-Technology Selection
-Trekhaak afneembaar
-Verkeersbord detectie
-Zwarte hemelbekleding
etc.
Exterieur:
-2 laadpunten (links + rechts)
-23" RS8 design velgen inbegrepen
-Advanced
-Black Optiek
-Dakrailing
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.