Audi Q5 3.0 TFSI quattro S Edition | Nederlandse auto

€ 20.950,-

Bouwjaar 15-07-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 171.905 km
Deuren 5
Kenteken 7-KSB-05 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 200 kW (272 pk)

Audi Q5 3.0 TFSI quattro S Edition | Nederlandse auto


€ 20.950,-

Algemeen

Bouwjaar 15-07-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 171.905 km
Deuren 5
Kenteken 7-KSB-05 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 200 kW (272 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Henri Akkerman B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Vlasman 2
Postcode 6669 ND
Plaats Dodewaard
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)488 - 427811 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.henriakkerman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/55 R19
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 234 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 190 x 166 cm
Wielbasis: 281 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.815 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.450 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Rijklaar (zonder meerprijs):
- Henri Akkerman Basis (€ 295): Auto op naam zetten, vrijwaren eventuele inruilauto, APK keuring, vloeistof en bandenspanning op niveau, brandstoftank voor minimaal 1/4 gevuld, wassen en uitzuigen, 1 maand garantie op motor en versnellingsbak.
- Henri Akkerman Plus (€ 495): Auto op naam zetten, vrijwaren eventuele inruilauto, APK keuring, kleine onderhoudsbeurt, brandstoftank voor minimaal 1/4 gevuld, wassen en uitzuigen, 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak.
- Henri Akkerman Extra (€ 895): Auto op naam zetten, vrijwaren eventuele inruilauto, APK keuring, onderhoudsbeurt volgens schema, brandstoftank voor minimaal 1/2 gevuld, wassen en uitzuigen, 6 maanden volledige garantie.
- Autotrust garantie (€ 9.000): Prijs van 149,- Prijsafhankelijk van type auto en garantie vorm. Kijk op www.autotrust.nl naar de voorwaarden. Voordeel: Reparatie bij uw eigen garage.
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie

Gebouwd voor vele jaren rijplezier waarbij comfort en veiligheid op de eerste plaats staan, dat is deze typisch Duitse Audi Q5. Als u het over uitstraling hebt, dan kunt u niet om het effect van de S-Line styling heen. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. De sportstoelen zien er niet alleen prachtig uit, maar zijn ook functioneel, zoals u kilometer na kilometer zult merken. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, halflederen bekleding, warmtewerend glas, aluminium dakrailing en in delen neerklapbare achterbank.

Een belangrijke veiligheidsvoorziening is de bediening van het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem met harde schijf, via knoppen op het stuur en middels spraakbediening. De parkeersensoren registreren alles. Ook dat ene paaltje dat net buiten uw gezichtsveld valt. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Audi is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt he

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie