Bouwjaar | 31-08-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 76.449 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
€ 3.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-08-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 76.449 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Balkbrug |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | zwolseweg 10 |
Postcode | 7707 AH |
Plaats | Balkbrug |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23276485 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisbalkbrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 905 kg
GVW: 905 kg
Afmetingen (LxBxH): 344 x 163 x 146 cm
Wielbasis: 23 cm
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Alle technologie in de Citroen C1 is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving van deze Citroen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor en buitenspiegels in carrosseriekleur.
In de zomer zorgt de airconditioning voor verkoeling. In het voorjaar en najaar voorkomt het systeem beslagen ramen. Deze auto is voorzien van lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Minder remweg, meer veiligheid: de Brake Assist haalt het beste uit het remsysteem als het erop aankomt.
Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren! 0623276485
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.