Bouwjaar | 10-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 229.839 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 98-JXP-3 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 229.839 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 98-JXP-3 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Vries Mobiliteit |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoenderparkweg 92a |
Postcode | 7335 GW |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19984890 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.matuna.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2008 - 2012
Technische informatie
Koppel: 93 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Lengte: 344 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 775 kg
Laadvermogen: 405 kg
GVW: 1.180 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, Van binnen en van buiten gereinigd, Vloeistoffen gecontroleerd
Frisse Citroen C1 van bouwjaar 2009.
Net een beurt gehad en APK tot april 2025.
Goed rijden, remmen en schakelen.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf. Al onze geadverteerde auto's worden aangeboden tegen scherpe meeneemprijzen. Inruil van uw huidige auto is mogelijk tegen handelsprijs. Eventuele garantie en of afleveringsbeurt is in overleg mogelijk vraagt u naar de voorwaarden.
Informeer voor u vertrekt of de occasion waarin u interesse heeft nog beschikbaar is. Dit om een teleurstelling te voorkomen.
Openingstijden Maandag t/m Vrijdag van 9:00 tot 17:00 Zaterdags van 10:00 tot 16:00. (S'avonds en Zondags op afspraak)
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie. Controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Voor vragen of informatie kunt bellen met:
06 199 848 90
Bij geen gehoor kunt u ook 0633040468 proberen.
Tot snel!
De Vries Mobiliteit
powered by Matuna BV
Hoenderparkweg 92a
(via de Carrouselweg)
7335 GW Apeldoorn
Ondanks dat wij veel aandacht aan onze advertentie tekst besteden.
Kunnen er geen rechten aan ontleent worden en zijn fouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.