Mercedes-Benz S-Klasse 500 Lang / AMG / Pano / Burmester / Headup / Distronic
€ 34.950,-
Bouwjaar | 17-03-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 206.865 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | GT-026-H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-03-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 206.865 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | GT-026-H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Brink Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koopmansweg 3 |
Postcode | 6515 AK |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3481901 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdbrinkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 245/50 R18
Bandenmaat achter: 275/45 R18
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 525 x 190 x 150 cm
Wielbasis: 317 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.115 kg
Laadvermogen: 710 kg
GVW: 2.825 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 65 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,8 l/100km (1 op 35,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal
Mercedes-Benz S-klasse 500 Plug In Hybrid Lang
Wordt verkocht in opdracht van klant
Inruil beperkt mogelijk
= Bedrijfsinformatie =
Kom gerust langs voor een bezichtiging c.q. proefrit. Als u vlak van tevoren even belt zullen wij dit voertuig tijdens uw vertrek speciaal voor u gereserveerd houden. U heeft dan zekerheid dat het voertuig aanwezig zal zijn wanneer u hier bent. Doordat wij geen rij-klaarmaakkosten rekenen zijn al onze occasions scherp geprijsd. Ook zijn al onze occasions voorzien van een RDW Tellerrapport (NAP), een eerlijke km historie. Wilt u uw auto inruilen? Geen probleem, die nemen wij graag van u over!
Ondanks het zorgvuldig plaatsen van deze advertentie kunnen er aan foutieve vermeldingen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz S-Klasse | Compromisloos
Mercedes-Benz introduceert de zevende generatie van de S-Klasse. Die is logischerwijs groter, stiller, sneller en comfortabeler dan de voorgaande generaties. Echter, superieure rijeigenschappen zijn met de komst van elektrische auto's zelfs in een middenklasser te realiseren. Bovendien wordt rekenkracht steeds voordeliger, zodat geavanceerde elektronica beschikbaar is in doorsnee auto's. Als de S-Klasse niet kan innoveren met rijeigenschappen of luxe, wat maakt dit topmodel van Mercedes-Benz dan superieur?
De 7e generatie van de Mercedes S-Klasse legt de nadruk op de uitrusting en de rijeigenschappen, nu elektrische auto's al ultiem comfort bieden. Veel vernieuwing en pure verwennerij voor de passagiers
Plus
- extreem comfortabel
- zeer ruim
- vernieuwend
Min
- hinderlijke reflectie luchtroosters in voorrruit
- goede benzinemotor, maar niet zo goed als een elektromotor
- geen virtuele buitenspiegels
Conclusie
Hoe weet de S-Klasse zich te onderscheiden nu doorsnee auto's met elektrische aandrijving al ultiem comfort bieden en geavanceerde elektronica steeds meer gemeengoed wordt? Met innovaties op het gebied van ergonomie, veiligheid, ondersteltechniek en natuurlijk de omvang.
Moderne techniek dient in gewone auto's de functionaliteit en veiligheid. Bij Mercedes-Benz is diezelfde techniek verfijnd en doorontwikkeld om veel meer dan dat te doen. De S-Klasse verwent de inzittenden met overdaad en perfectie. De elektronica gaat verder met 3d weergave. De veiligheid gaat verder met meer zelfrijdende functies. De onderstel-techniek zet stappen vooruit met een betere combinatie van comfort en communicatie met de bestuurder. Daarbij zorgt achterwielbesturing voor ongekende wendbaarheid.
Kortom: bij gewone auto's moet omwille van het budget een keuze worden gemaakt. Bij de S-Klasse is nooit een compromis gemaakt en is steevast gekozen voor perfectie.