Bouwjaar | 14-11-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.684 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-XXB-21 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 7.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-11-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.684 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-XXB-21 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Autostore Harderwijk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pascalstraat 2b |
Postcode | 3846 AM |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 745293 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.deautostore.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 171 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.076 kg
Laadvermogen: 582 kg
GVW: 1.658 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 585 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Het elegante design onderstreept de uitstekende rijkwaliteiten van deze puur Franse auto. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, dakdragers, extra getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Wat een gemak, die achteruitrijcamera. Alles in beeld zonder capriolen. Met het navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Renault zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Cruise control is ook een van de meegeleverde opties. Natuurlijk behoren keyless entry en lederen stuur ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Zoals u mag verwachten van deze Renault Captur is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Rempedaal, handrem - allemaal niet meer nodig bij stilstaan op een helling. De hill hold control zet 'm onbeweeglijk en veilig vast tot u weer gas geeft. Een noodsituatie? Dan is remmen cruciaal. Daarom heeft deze Renault Captur Brake Assist als remondersteuning.
Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Grijp dan uw kans en plan direct online een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur | Klaar voor een nieuwe levensfase
Renault vernieuwt de Captur. Dat is om te voldoen aan nieuwe eisen van de Europese Unie, maar ook omdat het model inmiddels op leeftijd is. Daarom is het uiterlijk herzien, het onderstel verfijnd en het infotainment-systeem zelfs compleet nieuw. Vanwege al deze veranderingen spreekt Renault van de "Captur Phase II". Terecht?
De Renault Captur vanaf modeljaar 2024 is een scherp gelijnde gezinsauto met een moderne uitrusting. De hybride-motor zorgt voor prima prestaties in combinatie met comfort en een laag verbruik.
Plus
- Prima weggedrag
- Ruim en functioneel
- relatief zuinige en vlotte hybride-motor
Min
- bestuurders-assistenten te scherp afgesteld
- infotainment op basis van Android geeft zorgen over privacy
Conclusie
Is het terecht om vanaf modeljaar 2024 van de Captur Phase II te spreken? Ja, maar niet om de redenen die Renault geeft. De nieuwe software maakt de hybride-motor iets zuiniger en het verbeterde onderstel geeft iets meer stabiliteit. Het infotainment-systeem op basis van Android Mobile biedt meer mogelijkheden, maar geeft zorgen over de privacy. Kortom: kleine wijzigingen die er slechts voor zorgen dat de auto met de tijd mee gaat.
Het grote verschil zit in het karakter! Vanaf modeljaar 2024 heeft de Captur een compleet ander uiterlijk. De kleine SUV is een moderne, zelfverzekerde gezinsauto geworden. Klanten die de Captur voorheen niet aantrekkelijk vonden, zouden nu juist wel voor de compacte Renault kunnen vallen. Zo spreekt de Captur een nieuwe doelgroep aan en dat betekent het begin van een nieuwe levensfase!