Renault Clio 1.6 E-Tech Hybrid 140 R.S. Line Automaat | Navigatie | 360° Camera | Stoelverwarming |

€ 22.745,- incl. BTW

Bouwjaar 11-01-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 48.692 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Renault Clio 1.6 E-Tech Hybrid 140 R.S. Line Automaat | Navigatie | 360° Camera | Stoelverwarming |


€ 22.745,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-01-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 48.692 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jan van Mourik & zn Arnhem
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Veldoven 3
Postcode 6826 TS
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 2001167 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvanmourik.nl/voorraad
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2023

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 39 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 186 km/u
Accu: 1 kWh

Maten
Afmetingen (LxB): 405 x 173 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.241 kg
Laadvermogen: 517 kg
GVW: 1.758 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Met zijn inventieve techniek is de hybride Renault Clio tegelijk comfortabel en zuinig met brandstof. Hybride auto's zoals deze staan er om bekend dat ze zuinig zijn met brandstof. Doe maar luxe! Neem plaats in de verwarmbare voorstoelen en voel de weldaad in koude dagen. De sportstoelen geven het interieur een super strakke look. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.

Met de 360 graden camera kunt u elk detail rond de auto zien, waardoor mogelijke schade door verkeerd inschatten van afstanden vermeden wordt. Functies activeren en storingen opsporen? Bij deze auto gaat het eenvoudig via uw smartphone. Overal en altijd. Wegwijs in elke wijk, stad of reisbestemming? Daarvoor zorgt het navigatiesysteem! Electronic climate control verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Knoppen voor audio-aanpassingen zijn onder direct handbereik met de audiobediening op het stuur. De Renault is standaard voorzien van: DAB ontvangst, regensensor, cruise control, sportstuurwiel, keyless entry en boordcomputer.

Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan lezen. De belangrijkste borden worden op uw instrumentarium geprojecteerd, zodat u ze niet kunt missen. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwen en corrigeren bij onbedoelde overschrijding van de rijstrooklijnen. Op een kop-staartbotsing zit niemand te wachten. Daarom is de forward collision warning onderweg constant alert en berekent via een sensor de veilige afstand

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie