Bouwjaar | 28-08-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.353 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GV-803-F Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 6.745,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-08-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.353 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GV-803-F Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Topper Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koelenhofstraat 7 |
Postcode | 4004 JR |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 17114152 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.topperauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 173 x 145 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.096 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.711 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 595 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 82 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 2,9 l/100km (1 op 34,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal
Deze Renault Clio Estate komt uit 2015, werd geleverd van 01-03-2014 tot 19-01-2016 en kostte toen € 20.890,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2015 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 66 kW (90 PK) en een cilinderinhoud van 1461 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 180 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 3,1 liter per 100 km en hij weegt 1096 kg. De APK is geldig tot 28-08-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 323,42 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
GEEN bijkomende Aflever of Rijklaar maak kosten
Topper Auto is een universeel autobedrijf. Onze bouwjaren, tellerstanden en prijzen zijn exact vermeld en inruil van uw huidige auto is bij ons altijd mogelijk. Elke occasion word afgeleverd met NAP certificaat en een geldige Apk. Ook is het financieren en verzekeren van uw nieuwe aankoop via ons mogelijk.
Al onze occasions zijn uitsluitend op afspraak te bezichtigen, daarom verzoeken wij u vriendelijk van te voren te bellen voor een afspraak.
Inruil Mogelijk!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.