Bouwjaar | 22-03-2001 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.963 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 31-GT-TR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.985 cc |
Vermogen | 136 kW (185 pk) |
€ 3.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-03-2001 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.963 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 31-GT-TR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.985 cc |
Vermogen | 136 kW (185 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DJN Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Beurtschipper 9A |
Postcode | 3861 SB |
Plaats | Nijkerk Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2450373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.djnautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R16
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 171 x 142 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.375 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 735 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 210 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik in de stad: 12,6 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
ORG NL GELEVERDE SAAB 9-3 2.0 TURBO CABRIOLET
BJ 2001
ORG SLECHTS 183000 KM !! MET NATIONALE AUTOPAS EN DIV FACTUREN VAN ONDERHOUD
APK 7-2024
ZWART METALLIC
VOORZIEN VAN O.A.
GRIJS LEDER
LICHTMETALEN VELGEN MET ZGAN BANDEN
CLIMATE CONTROL
CRUISE CONTROL
ELEKTRISCHE CABRIOKAP MET GLAZEN ACHTERRAAM EN VERWARMING
STOELVERWARMING
ETC ETC ETC
NETTE STAAT EN GOED ONDERHOUDEN
J.L. ONDERHOUDSBEURT GEHAD MET NWE BANDEN
ALLE FACTUREN AANWEZIG
MEER INFO TEL 033-2450373 WHATS APP 06-20778550 VOOR EVT INFO EN INRUIL AANVRAGEN
= Bedrijfsinformatie =
************DE MAANDEN JULI EN AUGUSTUS ZIJN WIJ DE ZATERDAGEN GESLOTEN EN ZIJN WIJ NIET PER MAIL TE BEREIKEN , ENKEL PER TELEFOON OF WHATS APP BEREIKBAAR IVM BEZETTING / ZOMERVAKANTIE
TEL 033-2450373 WHATS APP 06-20778550 !!!!!!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-3 | Koningsklasse
Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.
De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.
Plus
- zeer comfortabel
- onderscheidend vermogen
- vriendelijk geprijsd
Min
- weinig dealers
- gaat ongemerkt (te) hard
Conclusie
Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.
Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.