Bouwjaar | 02-12-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.465 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-12-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.465 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Huis Van Den Broek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sleutelbloemstraat 32 |
Postcode | 7322 AK |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 2074005 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisvandenbroek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Ledig gewicht: 1.000 kg
Wielbasis: 247 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
PROEFRIT IS ALTIJD MOGELIJK !
AUTO HUIS VAN DEN BROEK IS EEN BEDRIJF DAT BESCHIKT OVER EEN ZEER GEVARIEERD AANBOD IN JONG GEBRUIKTE OCCASIONS. BENT U OP ZOEK NAAR EEN JONG GEBRUIKTE OCCASIONS DIE BIJ U PAST? WIJ HEBBEN ALTIJD MINIMAAL EEN 40 TAL OCCASIONS OP VOORAAD IN ALLE PRIJSKLASSEN VOOR JONG EN OUD. KIJKT U VAST BIJ ONZE OCCASIONS EN ZIE WELKE OCCASIONS WIJ VOOR U IN DE AANBIEDING HEBBEN.
AUTO HUIS VAN DEN BROEK HEEFT EEN WISSELENDE VOORRAAD MET EEN VOLLEDIGE ONDERHOUD EN KILOMETER HISTORIE. VANZELFSPREKEND BEHOREN INRUIL,FINANCIERING EN EEN EVENTUELE AANKOOPKEURING OOK TOT DE MOGELIJKHEDEN. AL ONZE AUTOS WORDEN AFGELEVERD MET EEN NIEUWE APK EN GARANTIE.
Indien u deze auto wilt komen bezichtigen, laat het ons dan telefonisch weten. Wij zetten de auto dan voor u klaar, en houden hem voor u gereserveerd (reserveren kan uitsluitend op de dag van uw bezichtiging).
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Ibiza | Slagkracht
De meeste autofabrikanten vervangen grote motoren door kleinere. Zo willen ze de CO2-uitstoot verminderen. Veel fabrikanten gaan zelfs een stap verder en voorzien in hybride of geheel elektrische aandrijving. Tegen alle trends in is de Seat Ibiza nu juist leverbaar met een extra grote motor. Maak kennis met de "Seat Ibiza Sport".
De Seat Ibiza Sport levert dankzij een 1.5 TSI motor bovengemiddelde prestaties, terwijl het verbruik bescheiden blijft. Ondanks het tijdloze design verraadt de uitrusting de leeftijd van het ontwerp.
Plus
- sterke, daadkrachtige 1.5 TSI motor
- tijdloos design
- Prima weggedrag
Min
- rode ringen rondom luchtroosters reflecteren in buitenspiegels
- onhandig kleine buitenspiegels
- hoge prijs, karige uitrusting
Conclusie
Wat brengt de 1.5 TSI motor de Seat Ibiza? Meer slagkracht. Seat heeft bewust voor de naam "Sport" gekozen en niet voor "FR" of "Cupra". Dit is namelijk geen sportieve auto in de aankleding of prestaties. Het is zelfs geen topmodel, want diverse voorzieningen die nieuw zijn voor de Ibiza sinds modeljaar 2022 zijn niet standaard op de Sport.
Wat de grote motor wel brengt is de genoemde slagkracht. Met het toegenomen vermogen en het grotere koppel presteert de Ibiza met meer gemak. Dat zorgt voor meer comfort bij kalm rijden en maakt de Ibiza meer capabel bij een meer dynamische rijstijl.