Seat Leon Sportstourer 1.5 eTSI Style Launch Edition | Stoel/Stuur Verwarming | Dealer Onderhouden | Apple Carplay/Android Auto | DAB | Adapt. Cruise |

€ 21.899,-

Bouwjaar 24-11-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 52.089 km
Deuren 5
Kenteken X-723-XS Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Seat Leon Sportstourer 1.5 eTSI Style Launch Edition | Stoel/Stuur Verwarming | Dealer Onderhouden | Apple Carplay/Android Auto | DAB | Adapt. Cruise |


€ 21.899,-

Algemeen

Bouwjaar 24-11-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 52.089 km
Deuren 5
Kenteken X-723-XS Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MAX'S Mobility
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Paramariboweg 84
Postcode 7333 PB
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 0555777 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.maxsmobility.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 221 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 464 x 180 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.310 kg
Laadvermogen: 690 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieur: Zwart/grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Zo meenemen!: Met nieuwe apk!

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Duitse techniek met Spaanse pit. Da's Seat: auto emocion. Mooier kan het eigenlijk niet: de combi van elektromotor en verbrandingsmotor. Met deze hybride SEAT Leon Sportstourer kunt u alle kanten op. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Via het digitale dashboard bent u permanent op de hoogte van alle informatie die u nodig heeft voor een veilige rit. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Bedient u de auto liever met uw stem? Dan is het goed om te weten dat spraakbediening aanwezig is. Ingericht op Connected Services, voor een nog veiligere en comfortabelere rit. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Ook DAB ontvangst, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook zijn aan boord.

Aan boord van deze SEAT houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Verkeersborddetectie herkent tijdelijke en permanente verkeersborden langs en boven de weg. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwen en corrigeren bij onbedoelde overschrijding van de rijstrooklijnen. Op een kop-staartbotsing zit niemand te wachten. Daarom is de forward collision warning onderweg constant alert en berekent via een sensor de veilige afstand tot voorliggers. Ook helpen het hill hold functie, vermoeidheidsherkenning, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.

Probeer deze auto uit en maak een proefrit. We zetten 'm graag voor u klaar!

LIFE IS TOO SHORT TO BUY BORING CARS!

Ik b

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet

Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?

Autotest | Seat Leon Nog beter dan hij er uitziet

De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.

Plus

  • doordachte ergonomie
  • geslaagde vormgeving
  • prima rijeigenschappen

Min

  • onhandig kleine buitenspiegels
  • spraakherkenning maakt veel fouten

Conclusie

Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.

De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.

Deel deze advertentie