Bouwjaar | 04-10-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 113.345 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | TK-880-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-10-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 113.345 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | TK-880-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Henk van Schaik |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Harderwijkerweg 134C |
Postcode | 3852 AH |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51579461 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhenkvanschaik.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2017
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4359 x 1732 x 1503 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.033 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.133 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Zeer mooie en rijk uitgevoerde Skoda Fabia. Rijd en schakelt goed.
De onderhoudshistorie en de 2e sleutel zijn aanwezig.
De APK is geldig tot en met 06-10-2025.
Voorzien van een onderhoudsbeurt bij ons.
Deze auto is voorzien van vele opties zoals onder andere : Cruise control, Airco, Trekhaak, Lichtmetalen velgen, Centrale deurvergrendeling op afstand, Bluetooth telefonie, Parkeersensoren, Verwarmde buitenspiegels, Elektrisch bediende buitenspiegels, Led koplampen, AUX/USB aansluiting en nog veel meer
Onze auto's staan binnen en dus droog. Ideaal voor een bezichtiging met slecht weer
De auto die u bij ons koopt wordt bij ons gratis overgeschreven.
Wij brengen geen afleveringskosten in rekening.
Inruilen is mogelijk, bel of mail voor meer info
Aankoop in combinatie met een gehele financiering of een gedeelte financiering is geen probleem.
LET OP DE LAATSTE FOTO VOOR DE ROUTEBESCHRIJVING.
Sommige navigatie systemen sturen je een aantal inritten verder erin. Dus let op 134C
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.