Alfa Romeo Mito 1.4 T Centenario / Carplay / Clima / Uitlaatklep / Meeneemprijs
€ 4.950,-
Bouwjaar | 01-04-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.331 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 4-KBK-81 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.331 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 4-KBK-81 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kopper Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Microweg 49 |
Postcode | 6545 CL |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 2120920 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kopperautomotive.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2008 - 2019
Technische informatie
Koppel: 206 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Lengte: 406 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.110 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.615 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis:
? Vloeistofcheck
? Kenteken tenaamstelling
? Schoonmaken
Om teleurstellingen te voorkomen raden wij aan voor uw komst een afspraak te plannen.
Het plannen van een afspraak kan telefonisch of per mail.
Doordat wij geen kosten rekenen voor het klaarmaken van de auto's zijn al onze occasions scherp geprijsd.
Ook zijn al onze occasions voorzien van een Nationale Auto Pas (NAP), een eerlijke km historie.
Bij het overgrote deel van onze voorraad kunt u optioneel kiezen voor een uitgebreidere aflevering met het BOVAG Afleverpakket.
Vraag ons naar de mogelijkheden bij de auto van uw interesse
Wilt u uw auto inruilen? Geen probleem, die nemen wij graag van u over!
Ontvangt u liever eerst een indicatie van de inruilprijs, stuur ons gerust wat foto's en informatie.
Staat de juiste auto niet in onze voorraad maar weet u wel goed wat u zoekt, neem dan contact met ons op.
We begeleiden u graag in de zoektocht naar de perfecte auto.
Ondanks het zorgvuldig plaatsen van deze advertentie kunnen er aan foutieve vermeldingen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.