Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD Ti Verde Visconti Trekhaak 2.300kg trekgewicht Panorama dak Lederen dashboard
€ 44.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-02-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 62.235 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD Ti Verde Visconti Trekhaak 2.300kg trekgewicht Panorama dak Lederen dashboard
€ 44.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 62.235 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto D'epoca |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Logtsestraat 10 |
Postcode | 6661 NM |
Plaats | Elst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54987604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodepoca.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2023
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 230 km/u
Ledig gewicht: 1.635 kg
Wielbasis: 282 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Nieuw binnen! Een super mooie Alfa Romeo Stelvio Ti 280 PK in de meest gezochte kleur namelijk VERDE VISCONTI!!
De heerlijke Ti uitvoering met o.a. een Panorama dak, lederen dashboard, adaptive cruise controle, elektrisch wegklapbare trekhaak, ( deze heeft de extra koeler en mag 2.300 KG trekken!! ) lane assist, dodehoekongeval detectie, navigatie, Xenon, parkeersensoren voor en achter, parkeer camera, Apple CarPlay, luxe lederen bekleding, elektrische stoelverstelling en verwarming, stuur verwarming en nog veel meer!
Super strakke keurig verzorgde Stelvio met service verleden.
Geheel schade vrij, origineel en in topstaat.
Wordt geleverd met volledig onderhoud en garantie.
All in prijs dus geen bijkomende afleverpakketen of meerprijs voor garantie.
www.autodepoca.nl
Mvg Vincent
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen
Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.
De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.
Plus
- uitstekend weggedrag voor een SUV
- sterke motor (indien geprovoceerd)
Min
- hoog verbruik
- verouderde veiligheidsvoorzieningen
Conclusie
Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.
De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.