Alfa Romeo Stelvio 2.0t Q4 Veloce, my21, 310pk, ragazzon

€ 39.950,-

Bouwjaar 21-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 117.188 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 228 kW (311 pk)

Alfa Romeo Stelvio 2.0t Q4 Veloce, my21, 310pk, ragazzon


€ 39.950,-

Algemeen

Bouwjaar 21-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 117.188 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 228 kW (311 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Avanti
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Pascalweg 19
Postcode 8071 SE
Plaats Nunspeet
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 86894520 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.avantiauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Avanti auto biedt aan:

Alfa Romeo Stelvio 2.0t Q4 Veloce, my21, 310pk, ragazzon!!


- Kenteken: GLP-29-J
- Merk: Alfa Romeo
- Model: Stelvio
- Tellerstand: 117188 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Kleurnaam: Grigio Stomboli
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Interieurnaam: Veloce
- Motorinhoud: 1995 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 55273835
- Vermogen: 228 kW / 311pk
- Ledig gewicht: 1635 kg
- Max. trekgewicht: 1600 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 8.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 190 cm
- Hoogte: 1693 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 267 - 292 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Interieur pakket

- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- Lederen bekleding
- Lederen sportstoelen
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sportstoelen
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen verwarmd

Pakket: Driver Assistance Pack 2

- Automatische snelheids begrenzing
- File assistent
- Verkeersbord detectie

Pakket: Convenience Pack

- Keyless entry
- Warmtewerende voorruit

Comfort

- Regensensor

Exterieur

- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 21"
- Metaalkleur
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sportvelgen
- Warmtewerende voorruit

Infotainment

- Audio installatie
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Aluminium interieur afwerking
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen bekleding
- Lederen sportstoelen
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lederen/stof bekleding
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Afdaal assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Dodehoek detectie
- Dodehoekdetectie met correctie
- Draadloze telefoonlader
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverd

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen

Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.

Autotest | Alfa Romeo Stelvio De laatste der mechanen

De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.

Plus

  • uitstekend weggedrag voor een SUV
  • sterke motor (indien geprovoceerd)

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.

De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.

Deel deze advertentie