Bouwjaar | 28-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.667 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | TF-686-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.667 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | TF-686-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Stinissen Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Slakweg 45 |
Postcode | 7011 EW |
Plaats | Gaanderen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11703593 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stinissen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2010 - 2015
Modelcode: 8X
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.015 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.490 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,7 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen):
- Premium (€ 395 meerprijs):
- Onderhoudsbeurt
- Nieuwe apk
- Airco controleren
- Auto wassen en poetsen
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Autotrust garantie; Nieuwe APK
In deze Audi A1 lijken alle parkeervakken meteen een stuk groter. De aandrijving van deze auto komt voor rekening van een pittige benzinemotor, in combinatie met een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze Audi horen onder meer elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem.
Kom-maar-kom-maar...ho! Zo eenvoudig is het voordeel van parkeersensoren. En zo behulpzaam! De cruise control zorgt voor een prettige, gelijkmatige koers en minder brandstofgebruik. Het hele jaar door zorgt airconditioning voor een prettige temperatuur. Ook is de Audi uitgerust met: lederen stuur en versnellingspook en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
We kunnen ons voorstellen dat een proefrit wilt maken met deze auto. Belt u ons snel?
Dit is een meeneemprijs, dus geen bijkomende kosten!
Inruil na overleg mogelijk.
Bel gerust voor een afspraak of kijk even bij onze andere occasions op de website.
Hoewel deze advertentie met de grootste zorg is samengesteld, kan aan de informatie op deze advertentie geen rechten worden ontleend.
Graag tot ziens bij Stinissen Auto's B.V
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!