Bouwjaar | 11-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 267.283 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 49-SVX-3 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 267.283 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 49-SVX-3 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf AB Utrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lakerveld 84 |
Postcode | 4128 LK |
Plaats | Lexmond |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41784599 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfab.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R16
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 179 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 395 x 174 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.015 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.490 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Auto rijd en schakelt zeer goed.
Enige minpunt is dat de wrap van het dak lichtjes verkleurt.
= Bedrijfsinformatie =
INRUIL IS BIJ ONS ALTIJD MOGELIJK ! ! ( tegen de geldende handelsprijzen)
Voor een prijsopgave van uw inruilauto kunt u ons foto's en informatie over uw auto sturen via :
- WhatsApp op 06-41784599
- E-mail naar Info@Autobedrijfbenjamin.nl
Wegens de vele berichten die wij dagelijks ontvangen kunt u ons beter telefonisch benaderen.
Heeft u interesse of een vraag?
Aarzel dan niet en bel of mail ons! ( 0641784599} / info@Autobedrijfbenjamin.nl )
Wij houden geen auto's vast als er geen aanbetaling is gedaan. Als u een afspraak maakt bij ons, bel dan ALTIJD voordat u van huis vertrekt zodat wij u de actuele status kunnen vertellen over de beschikbaarheid van de auto.
Wilt u langskomen voor een auto? Uiteraard is dat mogelijk, maar BEL even van tevoren zodat u niet voor niets komt.
U kunt ook 's avonds langskomen en in het weekend! ( OP AFSPRAAK )
Met vriendelijke groet,
Autobedrijf AB Utrecht
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!