Bouwjaar | 25-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.887 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 27-TGJ-7 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.887 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 27-TGJ-7 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | iCarconnect |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorperhofweg 5A |
Postcode | 8161 PD |
Plaats | Epe |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10040361 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.icarconnect.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2012
Referentienummer: 27-TGJ-7|MC:6973
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.015 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3964 x 1740 x 1427 cm
Wielbasis: 246 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 215/40R17
Bandenprofiel: 70%
Bandenprofiel achter: 70%
Tip! Voor de gehele fotorapportage van 35 foto's bezoek onze website!
Aangeboden door iCarconnect:
Audi A1 1.2 TFSI Pro Line S afkomstig uit het bouwjaar 2012.
Betreft zich een Nederlands geleverde auto.
-Apk-vervaldatum: 08-05-2025
-Levering: Gepoetst en gereinigd.
-Boekjes: Aanwezig.
-Interieur: Stof/leder, verkerend in nette staat.
-Sleutels: 2 sleutels aanwezig.
-Gebruikerssporen: minimaal/nauwelijks.
-Km-stand: 88.887 km NAP.
-Vraagprijs: €10.890,-
-Afleverkosten: €595,-. (bij levering met garantiepakket).
Highlights:
Climatecontrol, Cruisecontrol, Navigatie, Bluetooth, LM-velgen, Xenon, Halfleer, S-line, elektrsiche ramen, start/stop, sportstoelen, multifunctioneel stuurwiel, ISOFIX, etc..
= Bedrijfsinformatie =
Bij interesse graag bellen of Whatsappen, berichten via marktplaats en autoscout worden laat gezien.
Wij kunnen auto's niet reserveren! (bij aanbetaling echter mogelijk).
Inruilen is een dienst, geen verplichting! Bij inruil rekening houden met inruilwaardes!
Wanneer u een auto bij ons aanschaft kunt u van het volgende uitgaan:
- Directe tenaamstelling van uw nieuwe auto ter plaatse!
- Vrijwaring van uw oude auto bij inruilen!
- Direct verzekerd de weg op bij iCarconnect!
- Onze occasions worden altijd geleverd met een geldige apk keuring en algehele technische controle!
- Gereinigd en gepoetst!
ICarconnect sluit zich uit om aansprakelijk gesteld te worden voor verkeerde informatie, vermeld door onze advertentieportals. Hierbij vragen we u dan ook altijd even telefonisch contact op te nemen voor specifieke informatie over de aangeboden auto en over de mogelijkheden met de verkoper.
iCarconnect staat voor kwaliteit en klanttevredenheid.
Om het optimale uit uw aanschaf te halen bieden wij onze afleverpakketten v.a. 595,- aan, meer informatie terug te vinden op onze site!
De internetprijs is het zo meenemen prijs!
Tot snel!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!