![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 16-12-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.395 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-307-DG Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-12-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.395 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-307-DG Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Espelo Auto's |
Contactpersoon | Mark van Espelo |
Adres | Harderwijkerweg 259 |
Postcode | 8077 RE |
Plaats | Hulshorst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53156877 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanespeloautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/40 R17
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 397 x 175 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.580 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 98 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Dit is een hele nette, sportieve auto die nog een onderhoudsbeurt gehad heeft bij 86.660km!
Met een auto als deze Audi A1 Sportback komt u absoluut goed voor de dag. Als u het over uitstraling hebt, dan kunt u niet om het effect van de S-Line styling heen. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De verwarmbare voorstoelen zijn een weldaad voor rug en schouders. Natuurlijk zijn de sportstoelen super functioneel als het rechterpedaal ingetrapt wordt. Maar ook voor het uiterlijk doen ze veel! Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen achter.
In deze A1 Sportback vindt u schakelaars op het stuur om het navigatiesysteem te bedienen en het audiosysteem met DAB-ontvangst. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. De parkeersensoren waarschuwen wanneer u te krap inparkeert of dat ene paaltje niet hebt gezien. De elektronische systemen in deze Audi helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Met sportstuurwiel, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook is deze auto helemaal compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Audi A1 Sportback samen. Even stilstaan op een hellend wegdeel is een eitje dankzij de hill hold control.
= Bedrijfsinformatie =
U bent dan ook van harte welkom bij Van Espelo Auto's te Hulshorst en/of u kunt ons bereiken op: 06-53156877.
Ook staat er meer info op: www.vanespeloautos.nl of u kunt een mail sturen naar: info@vanespeloautos.nl
Graag tot ziens!
Wij adverteren uitsluitend met het juiste bouwjaar, kilometerstand en APK-datum. Ook fotograferen wij iedere auto vanuit iedere hoek en is het kenteken leesbaar, zo krijgt u een duidelijk beeld van de auto. Alle moeite
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
![Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4139/audi-a1.jpg)
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!