Bouwjaar | 25-09-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.759 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-073-TN Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 12.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-09-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.759 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-073-TN Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Bronkhorst |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hamburgerweg 183 |
Postcode | 3851 EL |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22281888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobronkhorst.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2012 - feb. 2015
Modelcode: 8X
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 175 x 145 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.100 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.615 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Rijden als nieuw? Dan is deze Audi A1 Sportback een fantastische buitenkans. Prille cijfers op de teller, piepjong ogend, verbluffend actueel in extra's en opties... Deze Audi A1 Sportback heeft het allemaal! De verschillende elementen van de S-Line styling accentueren de dynamische lijnvoering van deze A1 Sportback. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, warmtewerend glas, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bediende ramen en metallic lak.
Tijdens de rit bedient u het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem met de knoppen op het stuur. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. De parkeersensoren registreren alles. Ook dat ene paaltje dat net buiten uw gezichtsveld valt. Ook lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook horen tot de voorzieningen op deze auto.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Audi A1 Sportback samen.
Maak nu een afspraak voor een proefrit!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!