Audi A1 Sportback 40 TFSI S Line Pro Line S NAP/VOL OPTIE/APK 05-04-2025/STAAT

€ 28.995,-

Bouwjaar 05-04-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 18.124 km
Deuren 5
Kenteken XX-309-F Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Audi A1 Sportback 40 TFSI S Line Pro Line S NAP/VOL OPTIE/APK 05-04-2025/STAAT


€ 28.995,-

Algemeen

Bouwjaar 05-04-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 18.124 km
Deuren 5
Kenteken XX-309-F Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam car4all
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Deventerstraat 572
Postcode 7325 XZ
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 82244932 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/40 R18
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 235 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 174 x 141 cm
Wielbasis: 256 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.235 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.775 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Hierbij aangeboden bij Car4all,

Deze Audi A1 Sportback komt uit 2019, werd geleverd van 01-01-2019 tot 30-06-2019 en kostte toen € 47.132,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 147 kW (200 PK) en een cilinderinhoud van 1984 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 235 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 6,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,1 liter per 100 km en hij weegt 1235 kg. De APK is geldig tot 05-04-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.

Een zeer nette goed rijdende Audi A1 40 TFSI 3X S-SLINE!

het betreft een origineel Nederlands geleverde auto met een correcte kilometerstand!
NAP zie vinkje. ENIGE OP HET NET!

Rijdt en schakelt werkelijk nieuw.
Geen mankementen of iets dergelijks.

in zeer nette staat geen kras of een deuk te vinden!

Auto is uitgevoerd met alle opties erop die je kan wensen op deze nette audi, hier volgen een aantal x opties,
Clima
navigatie/ bluetooth
cruise control Adaptieve. stop en go.
keyless go en start
camera
parkeersensoren
centrale vergrendeling
alles in kleur niet in kunststof
elektrische verstelbare spiegels
elektrische ramen
zwarte hemel
3x s-line
en nog een hele aantal x opties erop, zie opties bij optielijst...

APK TOT 05-04-2025
recent een kleine beurt.
alles netjes nagekeken...

Het is kortom een auto die de komende tijd zeker geen aandacht nodig heeft.
Instappen en lekker genieten in deze prachtige Audi A1

Inruilprijs is 29995
Alle inruil is mogelijk.

Car4all
Apeldoorn
Deventerstraat 572
7325 XZ

bellen is sneller 0682244932

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie