Bouwjaar | 02-04-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.940 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-306-ZR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
€ 12.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-04-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.940 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-306-ZR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Service Nijkerk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Dijkhuizenstraat 12 |
Postcode | 3864 DV |
Plaats | Nijkerk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11111710 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicenijkerk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 184 x 150 cm
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.320 kg
Max. trekgewicht: 1.900 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 567 - € 594 per kwartaal
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Modelreeks: jan 2012 - jun 2014
Modelcode: B8
GVW: 2.320 kg
Emissieklasse: Euro 5
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Motorrijtuigenbelasting: € 567 - € 594 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Alle Inruil is MOGELIJK tegen een handelsprijs!! Graag ontvangen wij een mail met daarin: de gegevens van uw inruil, foto's en uw voorstel
Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u om vooraf te informeren of de auto nog beschikbaar is.
Deze advertentie en de inhoud is met grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan de foutieve invoer van onder andere opties, voertuig gegevens, druk-zet fouten en accessoires,
Voor voertuigen tot 6000,- euro rekenen wij 295 ,- euro aflevering kosten en daar boven 599,- euro.
Bij Auto Service Nijkerk kunt u ook terecht om uw aankoop te laten financieren of te leasen.
Wij kunnen bemiddelen voor zowel een particuliere- of zakelijke financiering.
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 18:00
Zaterdag 10:00 - 17:00
Tel/ WhatsApp: +31 6 41 82 41 72
Email : info@autoservicenijkerk.nl
Let op! Wij werken enkel op afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A4 | Zakelijk succes
Bij een succesvolle presentatie draait het niet alleen om de boodschap, maar ook om de verpakking. Hoe goed een verhaal ook is, als het niet boeiend wordt gebracht luistert niemand. Wie zakelijk succes wil uitstralen doet dat met een strak pak, de nieuwste telefoon en natuurlijk een gelikte auto. Een Audi A4 misschien?
Audi presenteert de 5e generatie van de A4. De A4 rijdt prima, maar niet beter dan gemiddeld. De techniek is modern, maar niet vooruitstrevend. Het strakke uiterlijk is en blijft het sterkste punt.
Plus
- smetteloze bouwkwaliteit
- prima weggedrag
- doordachte ergonomie
Min
- niet zo zuinig als beloofd
- matige prestaties 2.0 TDI (150 pk)
- karige standaard-uitrusting
Conclusie
Audi presenteert de vijfde generatie van de A4. Zowel op motorisch gebied, als op het gebied van de wegligging is de nieuwe A4 een duidelijke verbetering ten opzichte van de vorige generatie. Ten opzichte van de concurrentie, al dan niet uit eigen huis, is het verschil minder groot. Dat is niet omdat de A4 niet zou deugen, maar vooral omdat de concurrentie zo sterk is.
De techniek is modern, maar nooit innovatief. Alleen de ergonomie is dankzij de virtual cockpit echt vernieuwend. Het sterkste punt van de Audi A4 is en blijft het concept: strakke vormgeving en een smetteloze afwerkingskwaliteit. De Audi A4 blijft daarom dé manier om zakelijk succes kracht bij te zetten.