Audi A8 5.2 S8 Pro Line V10 Aut. | Ceramic | Orig. NL | Youngtimer | Suède Hemel | Stoelkoeling | Luchtvering | NAP | HIstorie |

€ 17.945,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-09-2006
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 197.850 km
Deuren 4
Kenteken 10-TJ-BB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Audi A8 5.2 S8 Pro Line V10 Aut. | Ceramic | Orig. NL | Youngtimer | Suède Hemel | Stoelkoeling | Luchtvering | NAP | HIstorie |


€ 17.945,-

Algemeen

Bouwjaar 26-09-2006
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 197.850 km
Deuren 4
Kenteken 10-TJ-BB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Plexat Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Driestweg 1
Postcode 6721 NG
Plaats Bennekom
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 700683 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website plexatautomotive.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 265/35 R20
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 506 x 190 x 142 cm
Wielbasis: 294 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.915 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.540 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 319 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,4 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik in de stad: 19,7 l/100km (1 op 5,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,7 l/100km (1 op 10,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 309 - € 351 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Pakket 1 (€ 395): - Nieuwe apk waarin ook adviespunten worden opgelost - Aflevercontrole - 1 maand garantie op motor en bak - Wassen / reiniging van het gehele voertuig - Tenaamstelling - Eventuele vrijwaring inruilvoertuig
- Pakket 2 (€ 795): - Nieuwe apk waarin ook adviespunten worden opgelost - Aflevercontrole - Reiniging van het gehele voertuig - Tenaamstelling - Eventuele vrijwaring inruilvoertuig - Servicebeurt - 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak
- Pakket voor Exclusieve auto's (€ 1.995): - Nieuwe apk waarin ook adviespunten worden opgelost - Aflevercontrole - Reiniging van het gehele voertuig - Tenaamstelling - Eventuele vrijwaring inruilvoertuig - Grote onderhoudsbeurt (naar fabrieksvoorschrift) - 6 maanden garantie

Keurig en goed onderhouden Audi S8 uit het jaar 2006 welke de afgelopen 8 jaar in het bezit is geweest van 1 liefhebbende eigenaar. Complete historie is aanwezig middels een afgestempeld onderhoudsboekje.

V10 | Keramische remmerij | Stoelventilatie | Origineel Nederlands | Xenon | Historie Compleet |

Wauw! Eigenlijk heeft deze Audi niet meer woorden nodig, we hebben het hier over een origineel Nederlands geleverde S8 met een motor onder de kap welke ontwikkeld is in samenwerking met Lamborghini. We hebben het over een 5.2 V10! Dit exemplaar betreft er eentje die niet is afgetrapt maar met liefde bereden en onderhouden is. Zo is de gehele historie aanwezig middels een afgestempeld onderhoudsboekje. De kilometerstand is aantoonbaar middels de Nationale autopas. Rondom staat de auto op goede banden van een fatsoenlijk merk. Kortom deze klopt gewoon! Ook als we kijken naar de staat kunnen we domweg vermelden dat die gewoon netjes is, de auto loopt en rijd tevens uitstekend! Kortom een prachtige Youngtimer welke per definitie eerder meer dan minder waard zal worden, u bent van harte welkom om eens te komen kijken!

De optielijst is anno 2006 zeer uitgebreid, zo vinden we onder andere:
- V10 Motor
- Keramische remmerij
- Stoelverwarming en ventilatie voor en achter
- Luchtvering
- Soft-close portieren ach

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong

Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?

Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong

De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.

Plus

  • zowel comfortabel als sportief
  • smetteloze bouwkwaliteit
  • vernieuwend bedieningsconcept

Min

  • kleine bergvakken in het interieur
  • beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
  • effect hybride-aandrijving minimaal

Conclusie

Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.

De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.

De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.

Deel deze advertentie