Bouwjaar | 20-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 191.025 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-254-XB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 191.025 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-254-XB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Referentienummer: 02050621861835
Productienummer: 02050621861835
Technische informatie
Koppel: 540 Nm
Aandrijving
Actieradius: 300 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,0 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 194 x 169 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.345 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.040 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 71 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 49 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 27 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 332 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 28 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 3
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd normaal stopcontact: 19:43
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:13
Bruikbare accucapaciteit: 67.45 kWh
Ingeschatte actieradius: 315 km
Ingeschat verbruik: 24.85 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 223 km
Actieradius praktijk winter: 192 km
Verbruik praktijk zomer: 26.54 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 31.79 kWh/100km
3-Fase laden mogelijk / CCS snellader aansluiting /
Audi heeft de auto opnieuw uitgevonden. De volledig elektrische Audi e-tron is duurzaam, maar biedt tegelijk veel rijcomfort en geweldige prestaties. Dit exemplaar is van het bouwjaar 2019, er staat 191025 kilometer op de teller. U zult verrast zijn door de power van de elektromotor. En stil! Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. 4x4, 4WD... Deze auto staat maximaal stevig op de banden dankzij de vierwielaandrijving. Lederen bekleding is in deze rijk uitgeruste auto ook aanwezig. De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. Een goede zithouding is wel zo prettig. Daarom is deze auto voorzien van comfortstoelen. Dat noemen ze nou een ruimtelijk effect: het elektrisch bediende glazen panoramadak. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Snelheid, brandstofinfo, noem maar op. Het digitale dashboard houdt u permanent op de hoogte. Goed en overzichtelijk. Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. De aanwezige file assistent meet de afstand tot u
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.