Audi E-Tron 55 Quattro Advanced S-line 95 kWh [ 3-Fase ] INCL-BTW PANO | FULL-LED | NAVI-FULLMAP | KEYLESS | LEDER-MICROFIBRE | AIR-SUSPENSION | CRUISE | DIGI-COC

€ 31.945,- incl. BTW

Bouwjaar 04-11-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 160.679 km
Deuren 5
Kenteken G-989-NF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 264 kW (360 pk)

Audi E-Tron 55 Quattro Advanced S-line 95 kWh [ 3-Fase ] INCL-BTW PANO | FULL-LED | NAVI-FULLMAP | KEYLESS | LEDER-MICROFIBRE | AIR-SUSPENSION | CRUISE | DIGI-COC


€ 31.945,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 04-11-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 160.679 km
Deuren 5
Kenteken G-989-NF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 264 kW (360 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haverkamp Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Woudweg 7
Postcode 7395 SH
Plaats Teuge
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haverkamp.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov. 2018 - jun. 2020
Referentienummer: 02060635742980
Productienummer: 02060635742980

Technische informatie
Vermogen: 265 kW (360 PK)
Vermogen elektromotor(en): 300 kW (408 PK)
Koppel: 561 Nm

Aandrijving
Actieradius: 411 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 194 x 169 cm
Wielbasis: 293 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.465 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 3.130 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 95 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 50 km actieradius per uur, compleet vol in 8 uur en 38 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 150 kW, 424 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 30 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2

Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 26:23
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 04:19
Bruikbare accucapaciteit: 90.25 kWh
Ingeschatte actieradius: 308 km
Ingeschat verbruik: 26.11 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 305 km
Actieradius praktijk winter: 263 km
Verbruik praktijk zomer: 25.7 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 30.8 kWh/100km

3-Fase laden mogelijk / CCS snellader aansluiting /
Druk het gaspedaal in en voel de fenomenale kracht van de elektromotor. In een elektrische auto rijdt u tegelijk dynamisch en ontspannen. Deze Audi e-tron is van het bouwjaar 2019 en heeft 160679 kilometer op de teller staan. De fluisterstille elektromotor zorgt voor pittige rijprestaties zonder uitstoot. Maar wel met fiscaal voordeel! Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Voor een optimale rijhoogte, meer comfort en verhoogde stabiliteit zorgt de automatische luchtvering. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Dat noemen ze nou een ruimtelijk effect: het elektrisch bediende glazen panoramadak. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Ook in winterse omstandigheden is rijden een plezier, niet in de laatste plaats dankzij het verwarmd stuurwiel. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 20 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrails, aluminium dakrailing, warmtewerend glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch inklapbare buitenspiegels met geheugenfunctie, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

In deze auto kunt u de belangrijkste functies bedienen met uw stem. Het full map navigat

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi e-tron | Audi's eerste

Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?

Autotest | Audi e-tron Audi's eerste

De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • innovatieve techniek in elegante verpakking
  • extreem snel opladen

Min

  • niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • nauwelijks bergruimte onder voorklep

Conclusie

Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.

Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.

Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.

Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.

Deel deze advertentie