Bouwjaar | 31-12-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 61.384 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-382-VD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 349 kW (475 pk) |
€ 59.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 31-12-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 61.384 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-382-VD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 349 kW (475 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hermans & Hermans B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Marke 12 |
Postcode | 6951 KM |
Plaats | Dieren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 57354706 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | hermans-collectables.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving
Actieradius: 479 km
Asconfiguratie
Bandenmaat voor: 245/45 R20
Bandenmaat achter: 285/40 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,1 s
Topsnelheid: 245 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 499 x 196 x 141 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.250 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 2.840 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 93 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 60 km actieradius per uur, compleet vol in 25 uur en 49 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 906 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 13 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,415448851775 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Aangeboden door Hermans Collectables:
De strakke Audi e-tron GT uit 2021 in het Mythoszwart met maar liefst 476pk!
De Audi is voorzien van de volgende extra opties: Glazen dak, Matrix-LED koplampen, Keyless Entry, Memory seats, Stoelverwarming voor, Sfeerverlichting, Draadloos laden, 360* camera, Adaptieve Cruise Control, Dodehoekdetectie en Audi Pre Sense.
De Audi wordt geleverd met documentatie, reserve sleutel en 1 jaar Hermans Collectables Garantie (NL / Only applicable for Dutch customers)!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.