Bouwjaar | 15-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 57.735 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-573-FJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 57.735 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-573-FJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | OCM Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edeseweg 111 |
Postcode | 6732 DA |
Plaats | Harskamp |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27344064 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ocmbv.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Aandrijving
Actieradius: 347 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 255/50 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 490 x 194 x 162 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.345 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.040 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 71 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 57 km actieradius per uur, compleet vol in 19 uur en 43 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 384 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 13 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,461095100865 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 399): huisgarantie: informeer bij onze verkoper
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie; Huisgarantie; Informeer bij onze verkopers
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Origineel Nederlands geleverde E-tron Sportback met leder interieur, panoramadak en adaptive cruise. Inruil en financiering mogelijk. Voor meer informatie bellen met 06-27344064
= Bedrijfsinformatie =
Verkoopprijs is internet meeneemprijs, aflevering inspectie en een nieuwe APK (indien nodig). Wilt u meer zekerheid dan bieden wij u graag een uitgebreider pakket aan.
Neem voor meer informatie gerust contact op via info@ocmbv.com of +31627344064
Ondanks dat wij met de groots mogelijke zorg en aandacht onze advertenties opstellen is het mogelijk dat de inhoud onvolledig en/of onjuist is. In het bijzonder zijn alle prijzen en opties van het aanbod op de website onder voorbehoud van type- en programmeerfouten. Voor de gevolgen van dergelijke fouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.
Tot zien aan de Edeseweg 111 in Harskamp
Wij zijn aangesloten bij de Nationale autopas
Wij kunnen de auto tenaamstellen bij ons op kantoor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.