Bouwjaar | 02-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 107.391 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-503-BR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
€ 32.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 02-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 107.391 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-503-BR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ruud van den Beld |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Molenberg 16 |
Postcode | 7364 BT |
Plaats | Lieren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53850466 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ruudvandenbeld.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2020 - feb. 2022
Technische informatie
Koppel: 540 Nm
Aandrijving
Actieradius: 347 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 194 x 167 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.345 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.040 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 71 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 57 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 27 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 384 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 28 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,4 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 19:43
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:13
Bruikbare accucapaciteit: 67.45 kWh
Ingeschatte actieradius: 317 km
Ingeschat verbruik: 24.68 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 257 km
Actieradius praktijk winter: 222 km
Verbruik praktijk zomer: 24.29 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 29.1 kWh/100km
Nette, origineel Nederlands geleverde van de tweede eigenaar, AUDI E-TRON SPORTBACK 50 Quattro in de sportieve S-Edition / S-Line uitvoering met diverse opties!
!! E-TRON 50 / 71KWH ACCUPAKKET !! QUATTRO 4X4 AANDRIJVING !
!! BTW-AUTO !! PRIJS VAN 32.900 EURO IS INCLUSIEF BTW !!
Bouwjaar: 7-2020.
Kenteken: J-503-BR. (origineel Nederlands)
107.391 km origineel, (dealer)onderhouden en met NAP-AUTOPAS/RDW TELLERRAPPORT!
APK: 7-2026.
!! NOOIT IN GEROOKT EN SCHADEVRIJ !!
!! ALLE ORIGINEEL GELEVERDE SLEUTELS AANWEZIG !!
AUDI NAVARRABLAUW METALLIC
AUDI S-LINE LEDER/STOF SPORTINTERIEUR
S-LINE uitvoering
S-LINE Zwarte hemelbekleding
S-Line verlichte instaplijsten
S-Line 4-spaaks lederen multifunctioneel stuurwiel
20 INCH Lichtmetalen Velgen
Donker getint glas vanaf B-stijl
Zwarte hoogglans exterieurlijsten
Panoramisch zonnedak met schuifkantel functie
Trekhaak afneembaar
MATRIX Full-LED verlichting
Elektrische achterklep
Elektrische voorstoelen met lendensteun en stoelverwarming
Bestuurdersstoel met memory functie
Adaptieve Cruise Control
Botswaarschuwing
Down Hill Assistent
Parkeersensoren voor en achter
Parkeercamera achterzijde
Apple Carplay / Android Auto
Origineel AUDI MMI navigatie europa
Bluetooth carkit en audio
Armsteunen voor en achter
Neerklapbare achterbank.
LET OP!! SCHERPE RIJKLAARPRIJS INCLUSIEF NIEUWE APK !! GARANTIE MOGELIJK IN OVERLEG !!
!! WIJ BEREKENEN GEEN STANDAARD AFLEVERKOSTEN !! INRUIL IS MOGELIJK !!
-----!! ALLE KEURINGEN TOEGESTAAN !!-----
= Bedrijfsinformatie =
AAN DEZE ADVERTENTIE KUNNEN GEEN RECHTEN WORDEN ONTLEEND
!! EVEN BELLEN VOOR VERTREK A.U.B *!* W
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.