Bouwjaar | 07-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.365 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-159-JJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
€ 39.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.365 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-159-JJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Schouten B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lokhorstweg 3 |
Postcode | 3851 SE |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 556510 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfschouten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2020 - dec. 2022
Technische informatie
Koppel: 664 Nm
Aandrijving
Actieradius: 446 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 198 x 167 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.495 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 3.170 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 95 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 54 km actieradius per uur, compleet vol in 8 uur en 38 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 150 kW, 459 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,7 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd normaal stopcontact: 26:23
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 04:19
Bruikbare accucapaciteit: 90.25 kWh
Ingeschatte actieradius: 416 km
Ingeschat verbruik: 25.18 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 331 km
Actieradius praktijk winter: 285 km
Verbruik praktijk zomer: 24.79 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 29.7 kWh/100km
Autobedrijf Schouten biedt u deze gaaf uitgevoerde Audi E-Tron Sportback 55 Quattro S Edition 95 kWh aan, origineel in Nederland geleverd en afkomstig van de 1e eigenaar. Het exterieur is uitgevoerd in de diepe metallic kleur: 'Mythosschwarz', gecombineerd met een zwart lederen / stoffen S Interieur. Verder beschikt de Audi E-Tron Sportback 55 Quattro S Edition 95 kWh over een mooie lijst met fabrieksopties, waaronder:
- UF7 Audi Music Interface
- 4E7 Elektrisch bedienbare achterklep
- 9AK Comfort AIrco 2-zones
- 7UG MMI Navigation Plus
- 9X9 Parkeerhulp Plus
- 2MB Sport Chassis Adaptive Air Suspension
- IU1 Audi Smartphone Interface
- 9S8 Virtual Cockpit Plus
- PCC Hulppakket Tour
- WQS Interieur Pakket S-Line
- 8G4 Matrix-LED Koplamp
- 4ZD Optiek Pakket Zwart
- 3FU Panoramaschuifdak voor elektrisch achter vast
- QV3 DAB+ Radio
- Q1D Sportstoelen voor
- 3L4 Voorstoelen elektrisch verstelbaar, links met memory
- 4A3 Stoelverwarming voorstoelen
- 1D2 Trekhaak kogelkop afneembaar
Al onze auto's worden bij binnenkomst gecontroleerd in onze werkplaats. Hierdoor hebben wij én u zicht op de uitgevoerde werkzaamheden en de te verwachten werkzaamheden. Daarnaast worden onze occasions standaard voorzien van een vloeistoffencontrole, minimaal 6 maanden APK en een poetsbeurt. Tegen een meerprijs van € 950,- kunt u kiezen voor ons Premium-afleverpakket. Hierbij wordt uw auto voorzien van een afleverbeurt volgens fabrieksvoorsc
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.