Bouwjaar | 30-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 16.424 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-793-BZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
€ 44.490,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 16.424 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-793-BZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tanghe Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrielaan 9 |
Postcode | 3925 BD |
Plaats | Scherpenzeel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52672600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tangheautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Aandrijving
Actieradius: 446 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 285/35 R22
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 490 x 194 x 162 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.495 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 3.170 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 95 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 54 km actieradius per uur, compleet vol in 26 uur en 23 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 459 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 19 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,300448430493 kWh/100km
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Te koop: S-793-BZ |
Audi E-tron 55 Quattro Advanced Pro Line S. In een erg fraaie samenstelling, het diepe zwart met de hoogglans zwart gepolijste 22" Audi Performance velgen (inbegrepen in de prijs).
Deze E-Tron is van vele gemakken voorzien en verkeert in fraaie conditie en kent een bijzonder lage tellerstand.
Het betreft hier een 55, wat het grote 95 kWh accu-pakket. Dit betreft een praktijkverbruik van +350km welke eenvoudig haalbaar.
BIJTELLING GUNSTIG: Bouwjaar: 12-2022. Dit betekent nog een gunstige bijtelling van 16% t/m 12-2027.
LET OP: EXCLUSIEF BTW
Aanwezige opties:
-Achteruitrijcamera
-Adaptieve Cruise Control
-Alarm
-Aluminium geborsteld interieurdelen
-Akoestisch glas
-Ambienteverlichting Plus (sfeerverlichting multicolor)
-Audi Smartphone interface (Apple Car Play, Android Auto)
-Bedieningselement Glasoptiek incl. uitgebreide aluminium look
-Beglazing achter verduisterd
-Buitenspiegels elektrisch verstelbaar / verwarmd / inklapbaar / memory
-Botswaarschuwing
-Climate Control
-DAB
-Dashboard boven en en interieurdelen in leder
-Dimautomaat en Memory ( + stoeprandfunctie)
-Dode hoek detectie
-Elektrische stoelen met geheugen / memory
-Grootlichtassistent
-Head Up Display
-Interieurvoorverwarming / standkachel
-Keyless Entry
-Keyless go
-Lane Assist
-Lederen dashboard
-Lederen bekleding Valcona met logo afdruk in stoelleuning
-Lendensteun elektrisch verstelbaar
-Luchtvering
-Matrix koplampen
-Middenarmsteun voor Comfortuitrusting
-Opberg en bagageruimtepakket
-Panoramadak Elektrisch
-Remzadels Orange gespoten (Origineel af-fabriek)
-S-Line
-Sportstoelen
-Sportstuur 3-spaaks
-Standkachel
-Stoelverwarming voor
-Verkeersbord detectie
-Zwarte hemelbekleding
etc.
Exterieur:
-22" Audi Performance velgen
-Advanced
-Black Optiek
-Dakrailing zwart
-Privacy glass
-Remklauwen in e-Tron kleur origineel af-fabriek
-Spiegels zwart
etc.
Paketten:
-Advanced
-Audi Drive Select
-Black Optiek
-Opberg en bagageruimte pakket
-Rijassistent Pre Sense
-Tour (Adaptieve Cruise control e.d.)
Kortom: fraai uitgeruste Audi e-Tron 55 uit 20220 met maar slechts 16.000km!
(Ondanks onze uite
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.