Bouwjaar | 30-08-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 156.813 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-804-NB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 24.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 156.813 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-804-NB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | J.Z. Auto's |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop J. Zuman |
Adres | Marie Curiestraat 8 |
Postcode | 3846 BW |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 267956 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jzautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 212 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 419 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.255 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket (€ 195): Afleverpakket A De verlichting en vloeistofniveaus gecontroleerd Het kenteken tenaamgesteld Een eventuele inruilauto overgeschreven met een origineel RDW vrijwaringsbewijs De aanmelding bij Centraal Bureau Motorrijtuigenbelasting verzorgd De Nationale Autopas (gegarandeerde kilometerstand) bijgeleverd Met tenminste 10 liter brandstof Bij deze variant wordt de auto geleverd zonder garantie.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- Basis Afleverpakket (€ 395): Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; Auto professioneel gereinigd en gepoetst, Nieuwe APK Kleine Beurt, Tenaamstelling Voertuigen via RDW.
- Uitgebreid Standaard Afleverpakket (€ 695): Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie; Afleverbeurt waar de auto aan toe is volgens voorschrift fabrikant, Tenaamstelling Voertuigen via RDW., Wassen en uitzuigen van de auto
- 1 JAAR AUTOTRUST EXSTRA GARANTIE (€ 995): Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie
= Bedrijfsinformatie =
INRUIL VAN UW HUIDIGE AUTO IS BIJ ONS ALTIJD MOGELIJK!
Wilt u inruilen
Geen Probleem, Wanneer u vooraf een indicatie wenst, kunt u telefonisch contact opnemen, of per mail, Graag vermelden; kenteken, staat van uw auto, opties, km.stand, en een richtprijs, enkele foto's helpen ons een beter beeld te krijgen.
De beste garantie en service
Bij JZ Auto's staan we voor kwaliteit. Wij kunnen de auto's die u bij ons koopt leveren met 3, 6, 12 of 24 maanden garantie. Wij werken samen met de grootste garantieorganisatie van Nederland (AUTOTRUST). Heeft u vragen over het afsluiten van garantie? Belt u dan ons Afd verkoop, dat u alle benodigde informatie kan verschaffen.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden!
Buiten openingstijden langskomen
is op afspraak mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi SQ2 | Waarom makkelijk als het moeilijk kan?
De Audi Q2 is een compacte SUV, maar niet zomaar een compacte SUV. Omdat Audi een premium merk is, biedt de Q2 op alle punten meer dan een doorsnee merk. Het onderstel is geavanceerder, de bouwkwaliteit ligt hoger en de motoren zijn krachtiger. En... er is een versie die daar allemaal een nóg schepje bovenop doet: de sportieve SQ2.
De Audi SQ2 is een sportieve, compacte SUV. De prestaties zijn uitstekend, maar de SQ2 verraadt ook dat een SUV geen goed uitgangspunt is voor een snelle auto. Waarom moeilijk als het makkelijk kan?
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Audi Q2
- comfortabel
Min
- karige basisuitrusting
- helt nadrukkelijk over in bochten
- merkbaar zwaar bij hard remmen
Conclusie
Audi introduceert de SQ2: een sportieve, compacte SUV. Rationeel gezien is dat een onlogische combinatie. Omdat een SUV van nature een hoog zwaartepunt heeft, is veel techniek nodig om toch tot een goede wegligging te komen. Ook na alle aanpassingen van Audi Sport heeft de SQ2 niet zo'n goed weggedrag als een sportieve hatchback. Vanwege het hoge gewicht en de matige stroomlijn is een extra sterke motor nodig om sportieve prestaties te leveren. De SQ2 mag dan 300 pk leveren, voor minder geld zijn er heel wat snellere auto's te koop.
Maar... bij een auto als de Audi SQ2 gaat het niet om logica. Audi is een merk dat om het imago wordt gekozen. Een SUV is een auto die om het uiterlijk en de uitstraling wordt gekozen. Daarbij is de (S)Q2 dankzij de hoge bouw ruimer dan een compacte hatchback en zorgt de Quattro vierwielaandrijving voor een zekere mate van terreinwaardigheid. Het belangrijkste: in vergelijking met andere compacte SUV's is de SQ2 wel degelijk superieur als het gaat om stroomlijn, weggedrag en prestaties. De hoge zit mag dan een mindere snelheidssensatie geven, het gevoel van macht is juist vele malen groter. De beleving is daarom compleet anders dan in een traditionele sportwagen. Soms geldt daarom wel degelijk: waarom makkelijk als het moeilijk kan?