Audi Q5 3.0 TFSI V6 QUATTRO I S-LINE I PANO I B&O I CAMERA

€ 23.950,-

Bouwjaar 24-03-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.701 km
Deuren 5
Kenteken PL-439-L Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 200 kW (272 pk)

Audi Q5 3.0 TFSI V6 QUATTRO I S-LINE I PANO I B&O I CAMERA


€ 23.950,-

Algemeen

Bouwjaar 24-03-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.701 km
Deuren 5
Kenteken PL-439-L Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 200 kW (272 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Bronkhorst
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hamburgerweg 183
Postcode 3851 EL
Plaats Ermelo
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 22281888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobronkhorst.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2013 - jul. 2014
Modelcode: 8R

Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 234 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 474 x 193 x 167 cm
Wielbasis: 281 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.815 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.450 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal

U ziet het al aan de buitenkant en u voelt het zodra u de krachtige motor start, deze sportieve Audi Q5 is gemaakt om prestaties te leveren. We hebben het hier over een auto uit 2014, hij heeft 110701 kilometer gelopen. Met de S-Line styling laat dit model zich van zijn meest dynamische kant zien. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. In weer een wind een cabrio-gevoel? Daarvoor zorgt het elektrisch bediende glazen panorama dak. En het moeiteloos in- en uitladen is te danken aan de elektrisch bedienbare achterklep. De R in de maand? Dan is het tijd voor de luxe van de meegeleverde stoelverwarming! Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, lederen bekleding, warmtewerend glas, aluminium dakrailing en dakspoiler.

Met behulp van de achteruitrijcamera kunt u zo strak inparkeren als u maar wilt! Ook het geluid aan boord is top-of-the-line. Het high performance audiosysteem levert superieure prestaties. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Audi zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Maximumsnelheid? Even de cruise control instellen en u blijft perfect binnen de marges. Met dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, sportstuurwiel, dvd-systeem, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze auto helemaal compleet.

Om te voorkomen dat u tijdens lange ritten achter het stuur in slaap valt, is deze auto voorzien van vermoeidheidsherkenning.

Heeft u interesse in deze mooie Audi? Bel ons dan of mail ons, om een afspraak te maken.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie