Bouwjaar | 05-03-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.360 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 65-KTL-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.197 cc |
Vermogen | 199 kW (271 pk) |
€ 13.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-03-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.360 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 65-KTL-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.197 cc |
Vermogen | 199 kW (271 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BCars Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Klaphekweg 26 |
Postcode | 6713 HN |
Plaats | Ede |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 87128671 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bcarsede.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/65 R17
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 234 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 188 x 165 cm
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.780 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.415 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 218 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik in de stad: 12,3 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Beste klant, leuk dat u deze occasion gevonden heeft! Kom gerust naar onze showroom voor een bezichtiging en proefrit!
Wilt u liever vooraf meer informatie? Onze verkopers beantwoorden graag al uw vragen en zijn bereikbaar via telefoonnummer +31 6 87 12 86 71 of per mail info@bcarsede.nl
Wij berekenen standaard geen afleverkosten. Wel kunt u een keuze maken uit een van onze service pakketten, deze bevatten onder andere; reinigen en poetsen van de auto, nieuwe APK, kleine/grote onderhoudsbeurt. Het is mogelijk uw nieuwe auto direct mee te nemen. Wij zetten uw nieuwe auto kosteloos op naam, uw eventuele inruil auto wordt direct gevrijwaard.
Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u voor bezichtiging te bellen voordat u vertrekt. Wij hanteren lage marges waardoor auto's er niet lang blijven staan. Het kan voorkomen dat de auto op dat moment verkocht wordt, of is.
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Inruil mogelijk !
Openingstijden :
Maandag 08:00 - 17:00
Dinsdag 08:00 - 17:00
Woensdag 08:00 - 17:00
Donderdag 08:00 - 17:00
Vrijdag 08:00 - 17:00
Zaterdag Op afspraak
Zondag Op afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.