Audi Q5 45 TDI QUATTRO V6 S-LINE | PANO | CAMERA | DEALER OH

€ 43.950,-

Bouwjaar 05-12-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 72.468 km
Deuren 5
Kenteken X-196-ZN Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 170 kW (232 pk)

Audi Q5 45 TDI QUATTRO V6 S-LINE | PANO | CAMERA | DEALER OH


€ 43.950,-

Algemeen

Bouwjaar 05-12-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 72.468 km
Deuren 5
Kenteken X-196-ZN Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 170 kW (232 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Bronkhorst
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hamburgerweg 183
Postcode 3851 EL
Plaats Ermelo
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 22281888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobronkhorst.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2019 - apr. 2020

Technische informatie
Koppel: 620 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 65 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 237 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 194 x 167 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.845 kg
Laadvermogen: 720 kg
GVW: 2.565 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 218 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 608 - € 638 per kwartaal

Er zijn mensen die zeggen: het merk maakt me niet uit zolang het maar Duits is. En gelijk hebben ze. Ook qua looks springt deze auto eruit, vanwege de fraaie S-Line styling. De krachtige motor geeft deze Audi uitstekende prestaties. Life is easy! In ieder geval met dit elektrisch bediende glazen panorama dak. En niet te vergeten de elektrisch bedienbare achterklep. De massagefunctie van de verwarmbare voorstoelen is een heerlijke extra optie, waarmee u uw rug en die van de bijrijder een groot plezier doet. Stevig ondersteund door de sportstoelen blijft u bij elke beweging op uw plek. Voorzien van matrix LED-verlichting. De auto dimt precies dat deel van de lichtstraal waar de voor- of tegenliggers in rijden. De overige segmenten blijven aan en verlichten de weg. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, halflederen bekleding, warmtewerend glas, aluminium dakrailing en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Ontdek de digitale mobiliteitswereld, met zijn dashboard dat alle noodzakelijke informatie projecteert om uw reis comfortabel en veilig te maken. De functie van deze 360 graden camera is vooral nuttig in smalle straatjes waar het zicht beperkt is. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Hoe is het met de banden, de accu en andere onderdelen? Connected Services maakt het inzichtelijk, 24/7 via de app. Terwijl het navigatiesysteem de ideale route voor u uitstippelt, geniet u van de kwaliteit van het audio-installatiesysteem. De bediening is bovendien gemakkelijk via knoppen op het stuur of via spraak. Natuurlijk behoren achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel ook tot de uitrusting van deze complete auto.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Audi Q5 samen. Het forward collision warning-systeem is constant alert en detecteert via sensor de afstand tot voorliggers. Wordt die te klein, dan volgt een automatische waarschuwing. Verder is deze auto uitgerust met dodehoekdetectie, brake assist en bandenspanningcont

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie