Audi Q5 50 TFSI e Quattro Competition Pro Line S S-Line 299pk Automaat 1e|DLR|Panoramadak|Virtual Cockpit|LED Matrix|B&O|Black|22

€ 46.950,- incl. BTW

Bouwjaar 17-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 52.973 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 219 kW (298 pk)

Audi Q5 50 TFSI e Quattro Competition Pro Line S S-Line 299pk Automaat 1e|DLR|Panoramadak|Virtual Cockpit|LED Matrix|B&O|Black|22


€ 46.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 52.973 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 219 kW (298 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Sjaak van Huenen Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Broekstraat 28
Postcode 7122 LC
Plaats Aalten
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)543 - 471590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sjaakvanhuenen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 220 kW (299 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 180 kW (245 PK)
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 45 km

Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 239 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 189 x 166 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 14 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 49 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 31,333333333333 kWh/100km

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal

* Uitgebreide fotoreportage volgt z.s.m.

NIEUW MODEL | MODEL 2021! Een in uiterst nette staat verkerende Audi Q5 50 TFSI e 220kw/299pk Quattro Competition S-Tronic Automaat Pro Line S S-Line! Afkomstig van 1e eigenaar, uiteraard volledig Audi dealer onderhouden met een interessant gecontroleerde tellerstand van 52.973km. De nieuwprijs van bijna €85.000,- vertegenwoordigd een zeer compleet uitrustingsniveau! Een zeer smaakvolle SUV vanwege de Daytona Grey Pearl lak gecombineerd met het Zwart optiekpakket, een Panoramisch glazen schuif-/kanteldak en natuurlijk de Audi Virtual Cockpit! Deze Audi biedt met de 299pk en 450Nm sterke 2.0 liter TFSI turbomotor, gekoppeld aan de Audi Quattro 4-wielaandrijving een trekvermogen van 1750kg. Het betreft een BTW-auto, dus voor zowel de zakelijke als particuliere klant interessant. De getoonde 22inch Black Performance velgenset met 4x Pirelli Scorpion ZERO Allseason banden is tegen geringe meerprijs van €2595,- te verkrijgen.

Voorzien van prachtige opties zoals: NIEUW MODEL 2021|Daytona Grey Pearl|50 TFSIe Plug in Hybride 299pk / 450Nm|Quattro 4-wielaandrijving|S-Tronic Automaat 7-traps|Panoramisch glazen schuif-/kanteldak|Audi Virtual Cockpit|Lederen/alcantara S-line sportstoelen|Stoelverwarming|Rear View / Achteruitrijcamera|Parkeersensoren voor- & achterzijde|Audi Drive Select - Instelbare rijprofielinstellingen|LED Matrix koplampverlichting|3D Dynamische knipperlichten|ACC / Adaptieve Cruise Control|Lane Assist|Audi Side Assist / Dodehoeksensor|Audi Pre Sense|Attention Assist|Grootlichtassistent|Elektrisch bedienbare achterklep|Navigatiesysteem MMI Plus|Bluetooth|B&O / Bang&Olufsen Surround Soundsysteem|DAB+ / Digital Audio Broadcasting|Voice Control|Qi inductief / draadloos opladen smartphone|Keyless Entry & Keyless GO|19inch LM Audi S-line velgen|*Optioneel: Getoonde 22inch Black Performance velgen|Coming-/Leaving Home|Licht- & Regensensor|Climate Control 3-zones|Geperforeerd

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie