Bouwjaar | 26-06-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.131 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-06-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.131 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car-Relief B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Het Laar 6 |
Postcode | 6733 BZ |
Plaats | Wekerom |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44598040 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.car-relief.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2020
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 54 liter
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u
Ledig gewicht: 2.005 kg
Wielbasis: 282 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
= Bedrijfsinformatie =
Uiteraard gaat niets boven eigen beleving! Daarom bieden wij doordeweeks, in de weekenden en eventueel 's avonds bezichtigingen en proefritten aan.
De auto's van Car Relief Automotive worden scherp geadverteerd. De prijs voor onze auto's is altijd inclusief een geldige APK en de auto wordt kosteloos op uw naam overgeschreven. De getoonde prijzen zijn exclusief ons afleverpakket t.w.v. 500 euro. Wij leveren dit pakket bij elke auto zodat u zorgeloos met de auto van uw keuze de weg op kunt! Voor meer informatie kunt u gerust contact opnemen.
Bij Car Relief Automotive stellen we elke advertentie met grote zorg samen. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Controleer goed of de door u belangrijk gevonden opties zich ook daadwerkelijk op de auto begeven die uw beslissing kunnen beïnvloeden. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten.
Graag verwelkomen wij u in onze showroom!
Groet,
Team Car Relief
Openingstijden Showroom
Maandag t/m Vrijdag: op afspraak.
Zaterdag: van 10:00 uur tot 18:00 uur.
*Neem telefonisch contact op voor de mogelijkheden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.