Bouwjaar | 02-04-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 222.312 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-846-VZ |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
€ 15.900,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 02-04-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 222.312 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-846-VZ |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Mudde & Kok B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oosteinderweg 104 |
Postcode | 8072 PD |
Plaats | Nunspeet |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 683388 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.muddekok.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: 2016 - 2019
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 234 km/u
Maten
Breedte: 198 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.330 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.995 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,8 mg/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 212 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis:
- Geldige APK (min. 3 maanden)
- Op peil brengen van olie, lucht en koelvloeistof
- Tenaamstelling van de auto
- Vrijwaren van de inruilauto
- Kwart tank brandstof
- 3 maanden uren-garantie (excl. onderdelen)
Uw mobiliteit en zekerheid staan voorop bij Mudde Kok. Een groot deel van ons aanbod heeft nog fabrieksgarantie, dat is de meest uitgebreide vorm van garantie. Is deze garantie verlopen, maar is uw auto jonger dan 15 jaar? Dan krijgt u altijd de Mudde Kok Basis-garantie. Deze garantie biedt u o.a.:
- Geldige APK (minimaal 3 maanden)
- Op peil brengen van olie, lucht en koelvloeistof
- Tenaamstelling van de auto
- Vrijwaren van de inruilauto
- Kwart tank brandstof
- 3 maanden uren-garantie (klant betaalt de onderdelen)
Uiteraard is het mogelijk om de Mudde Kok Basis-garantie tegen een meerprijs uit te breiden met extra garanties en/of onderhoud. Kijk voor mogelijkheden op onze website, of vraag het één van onze verkopers. Is een auto ouder dan 15 jaar? Hij wordt dan standaard afgeleverd met geldige APK en we brengen de olie, lucht en koelvloeistof op peil en de auto wordt kosteloos op uw naam gezet.
Als de auto op moment van kopen nog minimaal 6 maanden fabrieksgarantie heeft, dan heeft de auto daarmee ook zes maanden BOVAG-garantie.
Bij Mudde Kok Automotive hebben we een passie voor Volvo en Land Rover, maar we verkopen en onderhouden alle merken auto's. Onze auto's zijn vrijwel allemaal dealer onderhouden, hebben een ingevuld serviceboekje en zijn voorzien van Nationale AutoPas. Daarnaast zijn we aangesloten bij de stichting 100% Onderhouden. De auto's worden bij ons op locatie te naam gesteld.
Wilt u meer weten over deze auto? Neem contact met ons op, we helpen u graag verder!
Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Deze auto wordt aangeboden bij Mudde Kok Automotive. Bent u geïnteresseerd? Dan nodigen wij u van harte uit om een proefrit te maken of om ons gehele aanbod te bekijken.
Mudde Kok Automotive
Oosteinderweg 104
8072 PD Nunspeet
M: verkoop@muddekok.nl
Op de advertentie kan
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.