Audi Q7 4.0 TDI SQ7 quattro Pro Line + 7p / B&O / Pano / ACC / Nachtzicht / 4Wiel Sturing

n.o.t.k.

Bouwjaar 02-10-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 75.520 km
Deuren 5
Kenteken SZ-135-G Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.956 cc
Vermogen 319 kW (434 pk)

Audi Q7 4.0 TDI SQ7 quattro Pro Line + 7p / B&O / Pano / ACC / Nachtzicht / 4Wiel Sturing


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 02-10-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 75.520 km
Deuren 5
Kenteken SZ-135-G Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.956 cc
Vermogen 319 kW (434 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kopper Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Microweg 49
Postcode 6545 CL
Plaats Nijmegen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 2120920 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kopperautomotive.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2016 - 2019
Modelcode: 4M

Technische informatie
Koppel: 900 Nm
Aantal cilinders: 8
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.305 kg
Laadvermogen: 895 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,1 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 816 - € 858 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen):
? Vloeistofcheck 
? Kenteken tenaamstelling 
? Schoonmaken 
- BOVAG 12 Maanden (Premium & Performance) (€ 1.995 meerprijs):
Instappen, wegrijden en zorgeloos op pad! 
? Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema incl. alle hieruit voortvloeiende reparaties 
? 12 maanden BOVAG garantie (incl. slijtage delen 6 maanden) 
? Nieuwe APK keuring (indien nodig, minimaal 8 maanden) 
? Minimaal 20 Liter brandstof 
? Reiniging interieur en exterieur 
? BOVAG 40 Punten check 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Om teleurstellingen te voorkomen raden wij aan voor uw komst een afspraak te plannen. 
Het plannen van een afspraak kan telefonisch of per mail. 

Doordat wij geen kosten rekenen voor het klaarmaken van de auto's zijn al onze occasions scherp geprijsd.  
Ook zijn al onze occasions voorzien van een Nationale Auto Pas (NAP), een eerlijke km historie.  
Bij het overgrote deel van onze voorraad kunt u optioneel kiezen voor een uitgebreidere aflevering met het BOVAG Afleverpakket. 

Vraag ons naar de mogelijkheden bij de auto van uw interesse 

Wilt u uw auto inruilen? Geen probleem, die nemen wij graag van u over! 
Ontvangt u liever eerst een indicatie van de inruilprijs, stuur ons gerust wat foto's en informatie.  

Staat de juiste auto niet in onze voorraad maar weet u wel goed wat u zoekt, neem dan contact met ons op. 
We begeleiden u graag in de zoektocht naar de perfecte auto. 

Ondanks het zorgvuldig plaatsen van deze advertentie kunnen er aan foutieve vermeldingen geen rechten worden ontleend. 

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie