![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 26.786 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-676-XR Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 26.786 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-676-XR Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Kempeneers B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schoolstraat 5 |
Postcode | 4194 TG |
Plaats | Meteren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29043663 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokempeneers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiedatum: 2020-10-01
Referentienummer: 1477
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.435 kg
Laadvermogen: 1 kg
GVW: 3.145 kg
Interieur
Interieurkleur: antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 64 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 424 - € 482 per kwartaal
Nieuw Binnen! Een prachtige Audi Q7 55 TFSI e quattro Pro Line S. Deze Audi is zeer sportief en compleet uitgevoerd. De auto is nieuw geleverd in 1/10/2020 en heeft slechts 26.786 kilometer gereden. De Q7 is uitgevoerd met de 55 TFSI e motor. Dat wil zeggen dat de auto een gecombineerd vermogen op van 381 pk. Verder is deze auto uitgevoerd met opties zoals: S-line interieur, S-line exterieur, Black optic, Panorama dak, head up, achteruitrijcamera, 22 inch licht metalen velgen, stoel ventilatie/verwarming, massage, lane assist plus, Adaptieve cruise control, lederen comfort zetels, key-less, virtual cockpit, Matrix koplampen, elektrische trekhaak, etc,
Heeft deze prachtige Audi uw interesse gewekt? U bent van harte welkom voor een bezichtiging en een proefrit. De koffie staat voor u klaar!
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke aandacht wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen en dit te controleren bij de bezichtiging van de auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
![Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/477/audi-q7.jpg)
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.