Audi Q7 60 TFSIe Competition ROLSTABILISATIE+PANO+TREKHAAK

€ 129.950,- incl. BTW

Bouwjaar 01-06-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Audi Q7 60 TFSIe Competition ROLSTABILISATIE+PANO+TREKHAAK


€ 129.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-06-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Borgers Auto Import
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Komkleiland 12
Postcode 6666 MG
Plaats Heteren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3253745 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.borgers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Modelcode: 4M

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 84 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Vooras: Lichtmetalen velgen
Achteras: Lichtmetalen velgen

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.360 kg
Wielbasis: 300 cm

Accu
Accu: 26 kWh
Accu laden: 7.4 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28 kWh/100km
CO2-uitstoot: 29 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 236 - € 258 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Als één van de eerste rijden in de Audi Q7 60 TFSIe Competition van het allernieuwste facelift type? Dat kan bij Borgers! Deze zeer complete Audi Q7 60 TFSIe Competition is uitgerust met o.a.:




- 22 inch lichtmetalen Audi Sport velgen in 5-V-spaak Ster-design (gepolijst, glanszwart)
- Achterbank plus
- Adaptieve ruitenwissers met geïntegreerde ruitensproeiers
- Akoestisch glas in de voor- en achterportieren
- Ambiente-plus-lichtpakket (in meerdere kleuren instelbaar)
- Assistentiepakket City (o.a.: side assist met uitstapwaarschuwing)
- Assistentiepakket Parking en parkeerassistent plus
- Assistentiepakket Tour (o.a.: adaptive cruise control, lane assist)
- Audi connect key
- Audi phone box met wirelles charging
- Audi smartphone interface (o.a.: Apple Carplay)
- Audi virtual cockpit plus
- Bagagerails met vastzetsysteem
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Bang & Olufsen Premium Sound Systeem met 3D-geluid
- Buitenspiegelbehuizing in hoogglans zwart
- Buitenspiegels met geheugenfunctie, zelfdimmend, elektrisch inklap-, verstel- en verwarmbaar
- Comfortsleutel incl. elektrisch bedienbare achterklep
- Decoratielijsten in mat aluminium met grafisch patroon
- Digitale OLED-achterlichten
- Garagedeuropener (HomeLink)
- Glanzend zwarte Audi-ringen en type-aanduiding
- HD-Matrix LED-koplampen met Audi laserlicht en koplampsproeiers
- Head-up display
- Hemelbekleding in zwart alcantara
- Ionisator en geurverspreider
- Lederen bekleding Valcona met geruit patroon en S-logo's
- Multifunctioneel stuurwiel met schakelfunctie, verwarmbaar
- Onderstelpakket Advanced (actieve rolstabilisatie en vierwielbesturing)
- Optiekpakket hoogglans zwart plus
- Panoramadak, elektrisch bedienbaar
- Privacy glas
- Remzadels rood gespoten
- S-sportstoelen vóór
- Stoelen vó

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie