Audi Q7 Grijs kenteken|Leder|Camera|Navi

€ 8.999,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-03-2007
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 315.567 km
Deuren -
Kenteken 51-VXP-7 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 170 kW (232 pk)

Audi Q7 Grijs kenteken|Leder|Camera|Navi


€ 8.999,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 16-03-2007
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 315.567 km
Deuren -
Kenteken 51-VXP-7 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 170 kW (232 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Roordink Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoge Eng Oost 19-1
Postcode 3882 TM
Plaats Putten
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 268746 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Aantal cilinders: 6
Ledig gewicht: 2.300 kg
Wielbasis: 301 cm
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Motorrijtuigenbelasting: € 816 - € 858 per kwartaal

Audi Q7 op grijs kenteken van bouwjaar 2007. O.a. voorzien van; climate control, cruise control, navigatiesysteem, achteruitrijcamera, lederen bekleding, stoelverwarming, elektrische ramen, elektrisch verstel & inklapbare buitenspiegels, getint glas, parkeer sensoren voor & achter, trekhaak, tussenwand met ruit en lichtmetalen velgen.

*Getoonde zwarte wielen tegen meerprijs!*

APK is geldig tot 05-2025.
Vanzelfsprekend worden reservesleutel, onderhoudsboekjes en nationale auto-pas meegeleverd.

*LET OP! Er zit een barst in de voorruit!*

Zie voor alle 29 foto's onze website: www.roordink-automotive.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie