Bouwjaar | 17-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 87.335 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-583-DJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.956 cc |
Vermogen | 319 kW (434 pk) |
€ 91.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 87.335 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-583-DJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.956 cc |
Vermogen | 319 kW (434 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kopper Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Microweg 49 |
Postcode | 6545 CL |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 2120920 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kopperautomotive.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2023
Technische informatie
Koppel: 900 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Breedte: 200 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.340 kg
Laadvermogen: 760 kg
GVW: 3.100 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 205 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 816 - € 858 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen):
? Vloeistofcheck
? Kenteken tenaamstelling
? Schoonmaken
- BOVAG 12 Maanden Exclusief (€ 2.995 meerprijs):
? Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema incl. alle hieruit voortvloeiende reparaties
? 12 maanden BOVAG garantie (incl. slijtage delen 6 maanden)
? Nieuwe APK keuring (indien nodig, minimaal 8 maanden)
? Minimaal 20 Liter brandstof
? Reiniging interieur en exterieur
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Om teleurstellingen te voorkomen raden wij aan voor uw komst een afspraak te plannen.
Het plannen van een afspraak kan telefonisch of per mail.
Doordat wij geen kosten rekenen voor het klaarmaken van de auto's zijn al onze occasions scherp geprijsd.
Ook zijn al onze occasions voorzien van een Nationale Auto Pas (NAP), een eerlijke km historie.
Bij het overgrote deel van onze voorraad kunt u optioneel kiezen voor een uitgebreidere aflevering met het BOVAG Afleverpakket.
Vraag ons naar de mogelijkheden bij de auto van uw interesse
Wilt u uw auto inruilen? Geen probleem, die nemen wij graag van u over!
Ontvangt u liever eerst een indicatie van de inruilprijs, stuur ons gerust wat foto's en informatie.
Staat de juiste auto niet in onze voorraad maar weet u wel goed wat u zoekt, neem dan contact met ons op.
We begeleiden u graag in de zoektocht naar de perfecte auto.
Ondanks het zorgvuldig plaatsen van deze advertentie kunnen er aan foutieve vermeldingen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.