Bouwjaar | 10-09-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 59.980 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 275 kW (375 pk) |
€ 76.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 10-09-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 59.980 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 275 kW (375 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Track-Motion Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Laan van de Kreeft 195 |
Postcode | 7324 BX |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3556763 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.track-motion.nl/automotive |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.405 kg
Wielbasis: 299 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
Onderhoud
De Q8 is volledig dealer onderhouden.
29.809 service onderhoud
38.909 service onderhoud
42.182 service onderhoud
58.807 service onderhoud
Financiering
Dit is uiteraard mogelijk bij Track-Motion Automotive. Veel mensen kiezen tegenwoordig voor een financiering. Via Track-Motion kunt u een financiering aanvragen. Het krediet is afgestemd op uw persoonlijke situatie, wens en behoefte. Ter verduidelijking: bij een financiering hebben wij geen financieel belang. Wij verlenen echter alleen de service van een financiering.
Inruil:
Heeft u een auto in te ruilen dan is dit uiteraard mogelijk. We maken graag een passend aanbod. Om een aanbod te doen vragen we altijd om het kenteken, kilometerstand, foto's en eventuele bijzonderheden.
Garantie
Bij Track-Motion Automotive staan wij garant voor kwaliteit en service. Deze service bestaat uit verschillende garantiepakketten die u bij ons kunt aanschaffen. U kunt hierdoor zelf bepalen in welke mate u service en garantie wilt bij uw aangeschafte occasion.
= Bedrijfsinformatie =
Bekijk de HD foto's van deze auto's op onze website!
''Om teleurstelling te voorkomen is ons advies om altijd even te bellen voor het maken van een bezichtigings afspraak''
''Advertentie Samengesteld met de grootst mogelijke zorgvuldigheid. Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele fouten''
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.