Bouwjaar | 01-07-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 19.800 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
€ 114.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 19.800 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Borgers Auto Import |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Komkleiland 12 |
Postcode | 6666 MG |
Plaats | Heteren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3253745 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.borgers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2023
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 44 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Vooras: Lichtmetalen velgen
Achteras: Lichtmetalen velgen
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.415 kg
Wielbasis: 299 cm
Accu
Accu: 18 kWh
Accu laden: 7.4 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 52 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,8 l/100km (1 op 35,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,6 kWh/100km
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Deze zeer complete Audi Q8 60 TFSIe Competition Plus is voorzien van o.a.:
- 23 inch lichtmetalen Audi Sport velgen in 10-spaaks Trapeze-design (hoogglans zwart)
- 3-zone comfort airconditioning
- Achterbank plus (mechanisch verschuifbaar)
- Adaptive Air Suspension Sport (actieve luchtvering)
- Akoestische glas in de voor- en achterportieren
- Assistentiepakket City (o.a.: side assist met uitstapwaarschwuwing)
- Assistentiepakket Parking en parkeerassistent plus
- Assistentiepakket Tour (o.a.: adaptive cruise control, active lane assist, verkeerstekenherkenning)
- Audi ringen en type-aanduiding in glanzend zwart
- Audi virtual cockpit plus
- Bang & Olufsen Sound Surround Soundsysteem
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Binnenspiegel, automatisch dimmend incl. licht-/regensensor
- Buitenspiegelbehuizing in Carbon
- Buitenspiegels, elektrisch inklap-, verstel-, verwarmbaar en zelfdimmend met memory
- Comfort interieurvoorverwarming/-ventilatie
- Comfortsleutel incl. elektrisch bedienbare achterklep
- Contour/Ambiente lichtpakket (multicolor)
- Decoratielijsten, carbon vector
- Digitale radio-ontvangst (DAB+)
- Glas, donker getint (privacy glas)
- Glazen panoramadak, elektrisch bedienbaar
- Grootlichtassistent
- HD Matrix LED-koplampen inclusief LED dagrijverlichting
- Head-up display
- Instaplijsten LED (voor en achter)
- LED achterlichten met doorlopende lichtstrip
- Lendensteunen, elektrisch verstelbaar voor beide voorstoelen
- Massage- en ventilatiefunctie op beide voorstoelen
- MMI Navigatiesysteem Plus met Touch-screen scherm
- Optiekpakket hoogglans zwart plus
- Remzadels in rood
- Servosluiting op de portieren
- S-line exterieur (o.a.: sportief uitgevoerde voor-, achterbumper en zij-skirts)
- S-line interieur (o.a.: sportstoelen, -stuur, hemelbekleding in zwart, aluminium interieurlijst)
- Sportstuurwiel, multifunctioneel in leder met schakelpaddels, verwarmbaar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.