Bouwjaar | 06-04-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 208.362 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 26-KHS-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
€ 9.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 06-04-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 208.362 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 26-KHS-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kopper Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Microweg 49 |
Postcode | 6545 CL |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 2120920 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kopperautomotive.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 1999 - 2006
Modelcode: 8N9
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 237 km/u
Maten
Lengte: 404 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.490 kg
Laadvermogen: 325 kg
GVW: 1.815 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 228 g/km
Energielabel: G
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik in de stad: 13,4 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis:
? Vloeistofcheck
? Kenteken tenaamstelling
? Schoonmaken
Om teleurstellingen te voorkomen raden wij aan voor uw komst een afspraak te plannen.
Het plannen van een afspraak kan telefonisch of per mail.
Doordat wij geen kosten rekenen voor het klaarmaken van de auto's zijn al onze occasions scherp geprijsd.
Ook zijn al onze occasions voorzien van een Nationale Auto Pas (NAP), een eerlijke km historie.
Bij het overgrote deel van onze voorraad kunt u optioneel kiezen voor een uitgebreidere aflevering met het BOVAG Afleverpakket.
Vraag ons naar de mogelijkheden bij de auto van uw interesse
Wilt u uw auto inruilen? Geen probleem, die nemen wij graag van u over!
Ontvangt u liever eerst een indicatie van de inruilprijs, stuur ons gerust wat foto's en informatie.
Staat de juiste auto niet in onze voorraad maar weet u wel goed wat u zoekt, neem dan contact met ons op.
We begeleiden u graag in de zoektocht naar de perfecte auto.
Ondanks het zorgvuldig plaatsen van deze advertentie kunnen er aan foutieve vermeldingen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi TT | Vernieuwingsdrang
De TT was altijd het mode-popje van Audi. De TT was mooi, aantrekkelijk en sportief. Maar de TT was ook een buitenstaander. En dat was jammer. Daarom gooit Audi het met de nieuwe TT over een heel andere boeg. De nieuwe TT is een waar stijl-ikoon en een echte vernieuwer. Maak kennis met het nieuwe boegbeeld van Audi.
De nieuwe TT is het paradepaardje van Audi. Zowel de vormgeving als de ergonomie zijn echt innovatief. Daarbij is de nieuwe TT comfortabeler en tegelijk sportiever dan voorheen.
Plus
- vernieuwende opzet Virtual Cockpit
- sportief en toch comfortabel
- oogstrelende vormgeving
Min
- minimale ruimte achterin (nog minder dan bij andere coupés)
- karige standaarduitrusting
- risico op spatten bij tanken
Conclusie
Audi introduceert de nieuwe TT Coupé. Met deze derde generatie is de TT niet langer een niche model van Audi, maar een echte vernieuwer. Zowel op het gebied van vormgeving als techniek vervult de TT voortaan een voortrekkersrol bij Audi. De virtual cockpit is een echte sprong vooruit en wat Autozine betreft vindt deze nieuwe ontwikkeling zijn weg zo snel mogelijk naar alle andere modellen van Audi.
Wanneer kalm wordt gereden is de TT comfortabel, terwijl in de besturing en de wegligging altijd merkbaar is dat de auto tot veel meer in staat is. Wanneer sportief wordt gereden, maakt de techniek het makkelijk om het maximale uit de auto te halen. In vergelijking met de vorige generaties is de auto zowel sportiever als comfortabeler en ook dat maakt de nieuwe tot TT een echte vernieuwer.