Bouwjaar | 02-09-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.173 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 44-LNB-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-09-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.173 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 44-LNB-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HVM Nederland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rubensstraat 38 |
Postcode | 3781 VM |
Plaats | Voorthuizen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83250853 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hvmnederland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2005
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 53 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 635 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4227 x 1751 x 1430 cm
Wielbasis: 266 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 181 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
HVM Nederland is een jong en transparant autobedrijf gevestigd op de Veluwe.
Omdat wij dagelijks opzoek zijn naar betaalbare occasions, zijn wij niet altijd aanwezig, het is daarom verstandig om even te bellen voordat u bij ons langskomt.
Elke occasion die bij ons verkocht wordt is van te voren technisch en optisch geïnspecteerd, en op vakkundige wijze klaargemaakt. Wij beschikken over een werkplaats en een poetsruimte, maar doen geen werk voor particuliere klanten. Zo kunnen wij onze volledige aandacht richten op het klaarmaken van onze eigen voorraad. Ten slotte heeft het kunnen aanbieden van betaalbare top-occasions voor ons de hoogste prioriteit.
Wij zijn dagelijks bereikbaar van 9.00u tot 21.00u op 0683250853.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.