Bouwjaar | 27-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 279.225 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JJ-743-D Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 195 kW (266 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 279.225 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JJ-743-D Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 195 kW (266 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf W.J. van Hunnik |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veenderweg 62-A |
Postcode | 6712 AC |
Plaats | Ede Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 618107 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R17
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 175 x 142 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.360 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.885 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 12,2 l/100km (1 op 8,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Hierbij deze BMW 130i e87 LCI te koop aangeboden.
De BMW is van alle gemakken voorzien, zoals keyless entry en keyless go, climate control, cruise control, xenon, parkeersensoren, privacy glas, elektrische en verwarmde spiegels en is er bleutooth verbinding mogelijk gemaakt door de Parrot installatie.
Daarnaast zijn er nog enkele aanpassingen gedaan zoals verlagingsveren van h&r en spacers. In combinatie met de de 265 pk zes cilinder is dit een leuk sturende auto. Ook de zeldzame Recaro sportstoelen dragen bij aan het rijplezier door de goede ondersteuning bij een sportieve rit.
De BMW verkeert voor de leeftijd in hele nette staat en heeft geen mankementen (ook geen olieverbruik). Alle boekjes en onderhoudshistorie zijn aanwezig. Door de Recaro stoelen brandt wel het airbag lampje.
Voor meer info bel 0318-618107 of 06-11980511. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele (spel)fouten of optie fouten in de tekst! Autobedrijf van Hunnik is al meer dan 40 jaar gevestigd in Ede.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.