BMW 3-Serie gt 320i 184PK Automaat M-SportoPanooLeder
€ 15.750,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 16-10-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.185 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-915-BF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-10-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.185 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-915-BF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AMV Wenting |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelsweg 11 |
Postcode | 7021 BZ |
Plaats | Zelhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20678223 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | amvwenting.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2016
Modelcode: F34
Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 229 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 482 x 183 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.535 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.130 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: APK
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK
Te koop aangeboden wordt een ontzettend mooie BMW 320i GT van bouwjaar 2013. Het is een zeer luxe uitvoering met zeer veel luxe opties en het welbegeerde M-Sportpakket.
De auto komt van oorsprong uit Denemarken en is in 2022 door AMV Wenting zelf geïmporteerd en aan de 2e eigenaar verkocht. Het is een 100% schadevrije en strakke auto. Tevens rook en huisdiervrij.
Recent is er groot onderhoud aan de auto gepleegd. Hierbij zijn naast het reguliere onderhouden vervangen:
-Distributieketting
-Nokkenasverstellers
-Radiator
Kortom de auto staat er zowel optisch als technisch helemaal 100% bij, zonder aanstaand onderhoud of andere dingen.
De afleverkosten bedragen €895 euro incl 6mnd garantie
Hoewel alle advertenties met zorg zijn samengesteld, kunnen er geen rechten worden ontleend aan eventuele onjuistheden in de advertentie. Controleer altijd zelf voor de aankoop of de auto de eigenschappen bezit die voor u doorslaggevend kunnen zijn bij de aankoop.
Om teleurstellingen te voorkomen werkt AMV Wenting uitsluitend op afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 3-Serie GT | Groter is beter
Speciaal voor de Chinese markt heeft BMW een verlengde versie van de 3-Serie ontwikkeld. In Europa zou zoiets als potsierlijk of grotesk worden aangemerkt, maar in China is groter altijd beter. Toch zag BMW ook in Europa ruimte voor een extra variant op de 3-Serie. Op basis van de verlengde 3-Serie werd voor Europa de "3-Serie GT" ontwikkeld. Daarbij gaat het niet alleen om de extra ruimte, maar om het onderscheidende uiterlijk.
![Autotest | BMW 3-Serie GT Groter is beter](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3723/bmw-3-serie-gt.jpg)
De BMW 3-Serie GT is in de eerste plaats bedoeld voor kopers die zich willen onderscheiden. Toch rijdt de GT ook anders dan een gewone 3-Serie. De GT biedt minder dynamiek en meer comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer ruim, ook achterin
- grootser en comfortabeler dan een gewone 3-Serie
Min
- stil, maar mag stiller
- sterke, maar toch tamme dieselmotor
- pas echt compleet met (kostbare) opties
Conclusie
In China is groter altijd beter en speciaal voor die markt ontwikkelde BMW een 3-Serie met verlengde wielbasis. Voor Europa is er de 3-Serie GT die diezelfde langere wielbasis combineert met een hogere daklijn en een vloeiende, coupé-achtige achterzijde.
De GT bedient zich van dezelfde motoren en dezelfde techniek (uitrusting en veiligheid) als iedere andere 3-Serie. Vanwege het hogere gewicht zijn de prestaties iets minder en ligt het verbruik iets hoger.
De 3-Serie GT is in de eerste plaats bedoeld voor kopers die zich willen onderscheiden van de massa. Toch rijdt de GT ook anders dan een gewone 3-Serie. De langere wielbasis en het zachtere onderstel geven de GT een minder op dynamiek en meer op comfort gericht karakter. De BMW 3-Serie GT bewijst daarmee dat groter in vele opzichten beter kan zijn.