Bouwjaar | 07-12-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 92.563 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TD-798-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-12-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 92.563 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TD-798-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Heger en Veldwijk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderbreedte 29 |
Postcode | 3845 MC |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 449200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2017 - jul. 2018
Modelcode: G31
Technische informatie
Koppel: 290 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 494 x 187 x 150 cm
Wielbasis: 298 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.605 kg
Laadvermogen: 745 kg
GVW: 2.350 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Kijk op onze desktop website voor meer foto's van deze auto. Wij zijn een bij de BOVAG aangesloten autobedrijf, op onze website staan de verkoop pakketten.
Uiteraard is het mogelijk om uw huidige auto bij ons in te ruilen tevens hebben wij ook diverse mogelijkheden rondom financieringen.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter niet uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
U bent van harte welkom in Harderwijk! Wel raden wij u aan om vooraf even te bellen over de actuele beschikbaarheid van de auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 5-Serie (2010 - 2016) | Vijf voor drie
"Het is vijf voor twaalf, er moet nu echt iets gebeuren", roepen de politiek en milieuorganisaties. De autobranche gehoorzaamt en bouwt steeds zuinigere auto's. Voor echte autofanaten lijkt dat slecht nieuws. De nieuwe aanpak brengt echter onverwachte voordelen met zich mee. Zo is er nu een nieuw instapmodel van de BMW 5-Serie dat dankzij alle brandstofbesparende maatregelen in een veel lagere prijsklasse valt. Een 5-Serie voor de prijs van een 3-Serie, kan dat echt?
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. Net als iedere andere 5-Serie is de 518d ruim en comfortabel, maar de prestaties zijn beduidend minder.
Plus
- zuinig
- comfortabel en toch dynamisch
- beschaafde uitstraling
Min
- motor nadrukkelijk hoorbaar
- matige prestaties op hoge snelheid
- matige ruimte achterin
Conclusie
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. En wie de prijslijsten goed bestudeert ziet dat voor ditzelfde bedrag ook een rijk aangeklede 3-Serie te koop is. Een proefrit leert dat de 518d niet de grandeur van de andere 5-Series biedt. Het echte verwennen blijft uit. Voor hetzelfde geld biedt een dikke 3-Serie zowel een rijkere uitrusting als meer rijplezier.
De 5-Serie blijft echter superieur als het gaat om uitstraling, ruimte en comfort op de lange afstand. De bescheiden dieselmotor en de slimme techniek zorgen voor bescheiden prestaties, maar ook voor een laag verbruik. Bovendien is de 518d in de praktijk even zuinig als in theorie. Dat maakt de 5-Serie bereikbaarder voor een grotere groep kopers en dat maakt de auto politiek correcter is dan ooit tevoren.