Bouwjaar | 30-03-1979 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 55.550 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 63-FT-LH Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | LPG |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.740 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-1979 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 55.550 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 63-FT-LH Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | LPG |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.740 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Versteeg B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noord Riezenweg 21 |
Postcode | 3888 LT |
Plaats | Uddel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)577 - 401999 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfversteeg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 1973 - 1989
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.708 kg
Laadvermogen: 407 kg
GVW: 2.115 kg
Max. trekgewicht: 1.627 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: matig
Staat interieur: matig
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 50.000 km
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Autocrew garantie 3 Maanden: 3 maanden garantie
Dit afleverpakket bevat: Autocrew garantie (3 maanden) (3 maanden garantie, 50.000 km garantie); Nieuwe APK; Onderhoudsbeurt conform fabrieksvoorschrift, Polijstbeurt
Overige informatie
Storingsmelding: Nee
U bent bij ons van harte welkom op:
Maandag 08:00-12:00, 13:00-17:30
Dinsdag 08:00-12:00, 13:00-17:30
Woensdag 08:00-12:00, 13:00-17:30
donderdag 08:00-12:00, 13:00-17:30
Vrijdag 08:00-12:00, 13:00-17:30
Zaterdag 09:00-12:00
Zondag Gesloten
Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Desondanks is het mogelijk dat de geadverteerde opties / accessoires afwijken van de werkelijke opties / accessoires. Ook kunnen er aan deze advertentie geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Camaro | Terug in de tijd
Vroeger was alles beter. Of lijkt dat alleen maar zo? Is het geheugen selectief en zijn alleen de mooie herinneringen blijven hangen? Chevrolet introduceert nu een nieuwe versie van de legendarische Camaro. Het karakter blijft trouw aan het origineel, maar de techniek en de vormgeving zijn aangepast aan deze tijd. Weet de nieuwe Camaro het gevoel van weleer terug te brengen?
De Chevrolet Camaro is een moderne interpretatie van een ouderwetse, Amerikaanse bullebak. Helaas is de nieuwe versie matig van kwaliteit en is het verbruik te hoog voor de prestaties. Teleurstellend.
Plus
- heel veel rijplezier
- prima audiosysteem
Min
- (zeer) hoog verbruik
- weinig hoofdruimte
- vele ergonomische missers
Conclusie
Was vroeger alles beter? Is het echt zo leuk om terug te gaan in de tijd? Chevrolet denkt van wel en brengt een moderne interpretatie van de Camaro op de markt. De vormgeving is een geslaagde evolutie van het oude ontwerp. Onderhuids is de techniek modern.
Puur objectief gezien is de Camaro desondanks geen aanrader. Bovenop de vele al genoemde nadelen, was de testauto niet vrij van rammeltjes, is er geen navigatiesysteem leverbaar, beslaat de voorruit zodra de airco wordt uitgeschakeld, zijn de kunststof panelen zo zacht dat ze lijken te zijn gemaakt van gerycleerde McDonalds bakjes, kan de bijrijder de voeten branden aan de hete uitlaat onder het rechter portier en wordt de bestuurder gekleineerd met allerhande piepjes en waarschuwingen.
Maar daar staat letterlijk en figuurlijk een hele grote plus tegenover: de Camaro is radicaal anders dan Europese en Japanse sportwagens. Bij de Camaro gaat het niet om maximaal presteren, maar om maximaal presenteren. Als het gaat om spanning en sensatie, dan verslaat de Camaro de concurrentie nog altijd.